دسته‌ها
مدل مو

مدل موی بافت فرانسوی

آموزش مدل موی بافت فرانسوی


مدل موی بافت فرانسوی

همیشه دیدن این مدل مو برای تان تازگی و زیبایی دارد. حتی اگر روزانه آن را ببافید، اطرافیان از دیدن مدل موی شما ذوق زده می شوند. این مدل خاصیتی که دارد این است که حتی اگر موهای تان آنقدرها هم بلند نباشد، می توانید این مدلی ببافید. این مدل مو از مدلهایی است که می توانید زیر روسری داشته باشید. با دوست یا خواهرتان قرار بگذارید و موهای هم را به این مدل زیبا ببافید.

آموزش مدل مو بافت فرانسوی

مراحل بافتن مدل فرانسوی

با توجه به تصویر، از بالای سر، یعنی جلوی مو سه تکه در یک ردیف بر میدارید و یک دور می بافید. سپس یک تکه از ردیف پایین سمت راست بر میدارید و به دسته ی بافته شده ی سمت راست اضافه می کنید، و همین طور برای دسته ی سمت چپ و بعد یک دور می بافید. این کار را آن قدر ادامه می دهید تا به انتهای موها برسید.

کنترل کردن موها به خاطر دسته های زیادی که در دست تان است کمی مشکل خواهد بود و نیاز به تمرکز دارد. به خاطر داشته باشید غیر از سه دسته ی اصلی که می بافید، دسته ی چهارمی هم هست که باید هر بار از چپ و راست به دسته ی اصلی اضافه کنید و ببافید.

بافتی زیبا، حتی برای موهای کوتاه

اگر در این زمینه کمی حرفه ای باشید، می توانید در هر بافتن یک دور دسته ی موها را پیچ بدهید تا زیباتر دیده شود. این مدل بافت مو هم زیبایی دارد و هم بافتن آن برای زیر روسری باعث می شود موها در حال استراحت، گره نخورد و سالم بماند. بافتن این مدل مو برای موهای صاف آسان تر است، اما برای موهای فر یا وز هم بسیار زیبا و دوست داشتنی می شود و حتی بسیار راحت تر از بافتن موهای صاف است.

بافت فرانسوی مو

شما می توانید بافت فرانسوی را مانند تصویر بصورت کلاسیک ببافید، و یا آن را از بالای سر و بصورت یک طرفه ببافید. برای موهای بلند، بعد از بافتن موهای روی سر، بافت بصئرت معمولی ادامه می یابد تا به نوک موها برسید. این مدل یکی از زیباترین مدل های بافت است، دست به کار شوید و موهای تان را زیبا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *