دسته‌ها
اخبار ورزشی

لیگ جهانی کاراته وان| صندلی‌های سالن ۱۰ هزار نفری "نیهون بودکان" پر شد/ طوفان در نزدیکی توکیو

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه ۱۵ شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه “نیهون بودوکان” آغاز شده است که امروز (یکشنبه) سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، تا ساعاتی دیگر به پایان میرسد و پرونده پنجمین مرحله از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ نیز بسته می‌شود.

* با توجه به اینکه امروز روز تعطیل در کشور ژاپن است، تقریبا بیش از ۹ هزار نفر در سالن “نیهون بودوکان” حضور پیدا کرده‌اند و تقریبا تمام صندلی های سالن پر شده است.

* به خاطر شرایط آب و هوایی که امروز داشت، در چنین روزهایی ژاپنی ها خیلی کم از خانه‌های خود بیرون می‌آیند اما از صبح امروز خیلی از خانواده‌ ها پیش از آغاز مسابقات مقابل درب ورودی ورزشگاه حضور داشتند تا وارد سالن مسابقات شوند.

* تعدادی از ایرانی های مقیم کشور ژاپن ابتدای آغاز مسابقات در سالن مسابقات حضور پیدا کرده بودند و تیم ملی کشورمان را تشویق می‌کردند.

* فینال مسابقات روی یک تاتامی برگزار می‌شود و با نصب نورافکن‌های رنگارنگ در دور تا دور تاتامی فضای بسیار جذابی در سالن به وجود امده است.

* طبق اعلام هوا شناسی قرار است تا ساعتی دیگر باران های سیل آسایی در شهر توکیو شروع به بارش کند، به همین دلیل هوای شهر توکیو به شدت ابری و همراه با وزش باد است.

* میزبان مسابقات با توجه به اینکه میزبان المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستندف سعی کردند که برای این دوره از مسابقات میزبانی خوبی را از خود به نمایش بگذارند که واقعا همه امکانات در سالن برگزاری مسابقات مهیا بود.

* مرتضی رحمانی موحد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن و معاون وی و سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته  از صبح امروز در سالن مسابقات حضور دارد.

* تعداد زیادی از ژاپنی ها امروز(یک شنبه)به همراه فرزندان خود در سالن مسابقات حضور دارند.

*با توجه به علاقه ای که ژاپنی ها به رشته کاراته دارند امروز در سالن مسابقات نوجوانان و جوانان زیادی حضور داشتند که با شور و اشتیاق فراوان مسابقات را تماشا میکردند.

* در طول این سه روز که مسابقات در توکیو برگزار شد، حضور دانش آموزان در سالن مسابقات خیلی قابل توجه بود. 

* تقریبا نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر برای تشویق تیم اسپانیا در سالن مسابقات حضور داشتند که پرچم این کشور را در سالن مسابقات به نمایش در آورده بودند.

* بهمن عسکری نماینده تیم ملی کشورمان پس از کسب مدال برنز با استقبال خوبی از سوی ژاپنی ها روبرو شد و رسانه‌های ژاپنی با او به گفت‌وگو پرداختند و تعدادی از کودکان ژاپنی که به کاراته علاقه مند هستند از او درخواست امضاء یادگاری کردند و عسگری هم لباس‌های آنها را امضاء کرد.

گزارش رضا مقدم از ژاپن

انتهای پیام/س

 

:large_blue_diamond:مرتضی رحمانی موحد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن و معاون وی و سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته از صبح امروز در سالن مسابقات حضور داشتند

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *