دسته‌ها
اخبار ورزشی

این پسر کالدرون ستاره پرسپولیس می‌شود+عکس

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

بازیکن جوان پرسپولیس برای حضور در ترکیب سرخپوشان نظر سرمربی آرژانتینی را جلب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی رسانه۷ از زمان برانکو این موضوع باب شده که هر وقت سرمربی به بازیکنی توجه زیادی می‌کرد، به شوخی دیگر بازیکنان او را سوگلی و پسر سرمربی می‌نامیدند و البته حضور او ترکیب اصلی تیم نیز تا حدود زیادی قطعی بود. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در لیگ پایه‌ها موفق به دستیابی به عنوان آقای گلی شده بود، فصل گذشته راهی لیگ یک و تیم بادران شد و امسال به جمع سرخپوشان بازگشت.

 

 عبدی مهاجم کنونی پرسپولیس اکنون توانسته نظر کالدرون  جلب کند و گفته می‌شود در چند تمرین گذشته مورد توجه کالدرون قرار گرفته است. او در ابتدای فصل در آستانه حضور در تیم نساجی قرار داشت اما در نهایت بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس با پیراهن شماره ۱۶ در این تیم به کار خود ادامه می‌دهد و کسانی که تمرینات این تیم را از نزدیک دیده‌اند، مدعی هستند او در صورت تداوم این روند و پیشرفت بیشتر قادر خواهد بود به یکی از ستاره‌های سرخپوشان تبدیل شود.

به هر حال اینکه کالدرون به یک بازیکن جوان توجه ویژه ای داشته باشد یک فرصت مغتنم برای او به شمار می‌رود تا خودش را نشان دهد و بتواند در آینده ستاره پرسپولیس شود و حالا به گفته بسیاری این پسر کالدرون در آینده نه زیاد دور می تواند با درخشش در میادین به محبوبیت نیز برسد.

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *