دسته‌ها
اخبار ورزشی

بگوویچ: توقع برد پر گل مقابل پارس جنوبی نداشته باشید

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، وینگو بگوویج امشب در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از دو هفته استراحت بین هفته دوم و سوم بازی سوم را برگزار می‌کنیم در لیگ برتر و انتظار داریم از بازیکنانم که همان بازی که مقابل سایپا انجام دادند در بازی فردا هم انجام دهند و حتی خیلی موثرتر چون مقابل سایپا خوب بازی کردیم اما نتوانستیم خطر زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این بازی تمام تلاش خود را به نمایش بگذاریم، افزود: خوشامد می‌گویم به هواداران و خبرنگاران فوتبال سیرجان برای این بازی و بازی‌های دیگر در لیگ برتر برای اسم سیرجان و باید بدانیم که لیگ برتر لیگ دشواری است.

بگوویج گفت: احتمالا بازی پارس جم مقابل پرسپولیس را دیدید با یک گل باخت و با ذوب آهن صفر صفر شد ما با یک تیم خوب روبه‌رو هستیم، خواهش داریم توقع نداشته باشیم موفق شویم سه تا چهار تا گل به ثمر برسانیم و واقعا باید بدانید لیگ برتر کاملا متفاوت از لیگ دسته اول است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: خواهش دارم که توقع این را نداشته باشید که نتیجه خاصی بگیرید باید تلاش کنیم در لیگ بمانیم و تلاش کنیم، تصور ما باشد که موفق باشیم و منتظر حمایت همه شما هستیم.

بگوویچ با بیان اینکه باید تیم را قوی و قوی‌تر می‌کردم، بیان کرد: نباید بازیکنان خارجی را جدا کنیم از بازیکنان داخلی و باید هر بازیکنی که بهتر بود بیاید و بازی کند.

وی با بیان اینکه مجتبی جباری از بازیکنان مشهور و محبوب فوتبال ایران است، عنوان کرد: با تحقیق پذیرفتم که آقای جباری در کنار ما باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *