دسته‌ها
اخبار ورزشی

صعود میرهاشم حسینی به نیمه نهایی گرندپری ژاپن با شکست سروش احمدی

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مبارزه دوتکواندوکار ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های گرندپری ژاپن، به سود میرهاشم حسینی به پایان رسید.

به گزارش رسانه ۷،میرهاشم حسینی و سروش احمدی نمایندگان وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در رقابت‌های گرندپری چیبا در ژاپن، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که این مبارزه با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سود میرهاشم حسینی حسینی به پایان رسید و وی راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این میرهاشم حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ مقابل روبن ناوا از مکزیک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در پایان راند دوم با نتیجه قاطع ۲۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

سروش احمدی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان ۲۰۱۶ اروپا از یونان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اردن می‌رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *