دسته‌ها
اخبار ورزشی

پیش بازی پرسپولیس- صنعت نفت آبادان: بازگشت به مسیر پیروزی

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

در آخرین دیدار هفته سوم دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس- صنعت نفت آبادان
دوشنبه ۲۵ شهریور- ساعت ۱۹:۴۵ 
 ورزشگاه آزادی تهران
تیم داوری داور: داور: مهدی سیدعلی، کمک ها: سعید علی نژادیان – علی اکبر نوری ، کمک داوران اضافی: علی صفایی – حمید حاج ملک ، داور چهارم: حسن انتظاری
پرسپولیس قهرمان ۳ فصل اخیر لیگ، در هفته دوم متحمل اولین شکست فصل مقابل تراکتور شد و برای فاصله نگرفتن از جمع مدعیان، نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی در هفته قبل از دربی دارد. صنعت نفت با ۱۱ شکست مقابل پرسپولیس، در تاریخ لیگ برتر بیشترین باخت را مقابل این تیم متحمل شده است و در ۱۶ مصاف برابر پرسپولیس تنها در ۶ بازی موفق به گلزنی شده است. آمار پرسپولیس در بازیهای خانگی مقابل صنعت نفت فوق‌العاده است و پرسپولیس در ۸ مسابقه، ۷ برد و یک تساوی بدست آورده است. سرخپوشان کلاً در خانه حریف شکست‌ناپذیری به نظر می‌رسند و از آخرین باخت خانگی آنها ۱۷ ماه می‌گذرد.
در ۲ هفته‌ای که از لیگ گذشته، وضعیت هجومی پرسپولیس مناسب نبوده و عملکرد علی علیپور رضایت هواداران را جلب نکرده است. این بازیکن با ۶ گل بیشترین گل دوران بازیگری خود را برابر صنعت نفت آبادان به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تاریخ تقابل پرسپولیس و صنعت نفت محسوب می‌شود.او در هر ۴ جدال اخیر دو تیم موفق به گلزنی شده و امیدوار است روند گلزنی خود در فصل جدید را آغاز کند.


دراگان اسکوچیچ سرمربی این فصل صنعت نفت، پس از ۳ فصل به فوتبال ایران بازگشته است و با کسب ۴ امتیاز از ۲ بازی آغاز مطلوبی در این فصل داشته است. تقابل این مربی با پرسپولیس هیچ وقت مساوی نشده است و در ۶ مصاف برابر پرسپولیس به ۲ پیروزی دست یافته و متحمل ۴ شکست شده است. هرچند که گابریل کالدرون روزهای نخست حضور خود در ایران را تجربه می‌کند ولی سابقه رویایی با دراگان اسکوچیچ را دارد و در زمان سرمربیگری الهلال در هر ۲ جدال با این سرمربی به پیروزی رسیده است.
علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس در این بازی به دلیل محرومیت غایب خواهد بود. بختیار رحمانی هافبک باتجربه فوتبال ایران که سابقه گل و پاس گل برابر پرسپولیس را دارد در هفته گذشته به جمع طلایی‌پوشان آبادان ملحق شد.

۶۰۶۱۰

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *