دسته‌ها
اخبار ورزشی

مرور بازیهای روز جمعه لیگ: فولاد، ترمز شهرخودرو را کشید

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

در دیدارهای این هفته لیگ ۳ تیم بالای جدول موفق به پیروزی نشدند تا رقابت در بالای جدول گرم‌تر از قبل شود.

به گزارش وب سایت نود، دیدارهای هفته چهارم لیگ با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد. در این هفته شهرخودرو ، سایپا و گل گهر سیرجان متحمل اولین شکست فصل شدند و پارس جنوبی، فولاد و پیکان به نخستین پیروزی خود دست یافتند.
مهم‌ترین اتفاق این هفته توقف شهرخودرو بود. این تیم که در ۳ هفته اول به پیروزی رسیده بود مغلوب گل دقایق تلف شده لوسیانو پریرا شد. فولاد پس از متوقف کردن استقلال و سپاهان، شهر خودرو را مغلوب کرد. شهر خوردور علی‌رغم شکست در این بازی، در صدر جدول باقی ماند. دو تیم ۷ امتیازی جدول در کسب پیروزی برابر رقبای خود ناکام ماندند تا شهرخودرو موقعیت خود را در رتبه نخست از دست ندهد.
در اصفهان، سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. نفت مسجدسلیمان در هر ۴ بازی خود در این فصل به تساوی رسیده است. در جم، سایپا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل پارس جنوبی مغلوب شد. توقف ۳ تیم نخست جدول باعث شد تا سایر تیم‌های مدعی فاصله خود را با صدر کم کند. تراکتور در ورزشگاه یادگار امام با استفاده از گل به خودی حریف، گل‌گهر سیرجان را شکست داد و ۸ امتیازی شد. این تیم در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون گل خورده لیگ هستند. نساجی، روزهای خوب خود را در لیگ ادامه داد و به پیروزی خوب مقابل شاهین بوشهر دست یافت. با این نتیجه شاهین بوشهر با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.


عجیب‌ترین نتیجه این هفته در شهر قدس اتفاق افتاد. جاییکه پیکان با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ ماشین‌سازی حریف را از پیش رو برداشت. پیکان با این پیروزی به قاطع‌ترین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست یافت. در آخرین دیدار این هفته ذوب آهن مقابل صنعت نفت به تساوی دست یافت تا همچنان نماینده اصفهان در حسرت پیروزی باشد.
تنها دیدار باقیمانده هفته چهارم روز یکشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. با توچه به شرایط جدول، پرسپولیس در صورت پیروزی در این دیدار حداقل تا رتبه دوم صعود خواهد کرد. برد با اختلاف بیش از یک گل، قهرمان ۳ فصل اخیر لیگ را صدرنشین خواهد کرد. استقلال نیز در رتبه پانزدهم جای گرفته در صورت برد با تفاضل بیش از یک گل تا رتبه هفتم صعود خواهد کرد و از وضعیت بحرانی خارج خواهد شد.


 

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *