دسته‌ها
اخبار ورزشی

سلطانی‌فر: هندبال می‌تواند پا را فراتر از آسیا بگذارد/ گرفتن میزبانی به رشد رشته‌ها کمک می‌کند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال اظهار داشت: امروز آخرین تمرین ملی‌پوشان هندبال قبل از اعزام به تورنمنت اصفهان و انتخابی المپیک در قطر بود و ما هم حضور پیدا کردیم واقعیت این است در کنار رشته‌های تیمی موفق مانند فوتبال،‌والیبال و بسکتبال هندبال هم ظرفیت‌ و استعدادهای خوبی در داخل کشور و لیگ‌های خارجی دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: باور من این است که می‌توانیم پایمان را از آسیا فراتر بگذاریم و جزو ۱۲-۱۰ کشور اول دنیا با شیم. 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: این رشته  علاقمندان زیادی در سطح کشور پیدا کرده است و با تغییراتی هم که در فدراسیون صورت گرفته و نیروی جوانی که به عنوان رئیس انتخاب شده است می‌توانیم به آینده این رشته امیدوار باشیم. 

وی عنوان کرد: باید شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم‌های ما در رویدادهای مختلف بین‌المللی زیادی شرکت کنند و اگر خوب کار و تلاش کنیم خیلی دور نیست که ظرف ۵-۴ سال خودمان را به سطح جهانی برسانیم. 

وزیر ورزش در پایان عنوان کرد: برگزاری لیگ‌های مختلف و گرفتن میزبانی‌ها به رشد و  توسعه رشته‌ها می‌تواند کمک کند. ما سالهاست که در هندبال میزبانی نداشتیم اما امروز رئیس فدراسیون خبر خوشی را داد که قرار است میزبان مسابقات جوانان آسیا باشند. 

انتهای پیام/س

 

 

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *