دسته‌ها
اخبار ورزشی

راه ناهموار مسی برای کسب توپ طلا؛ مورد قبول همه به جز روزنامه نگاران!

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

لیونل مسی نتوانسته آرای روزنامه نگاران در راه کسب جایزه برترین بازیکن فیفا را جلب کند.

به گزارس وبسایت نود، مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ (The Best) دوشنبه شب در میلان برگزار شد و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا موفق شد با غلبه بر ویرجیل فن‌دایک و کریستیانو رونالدو برای اولین بار این جایزه را کسب کند.

در انتخاب مرد سال فیفا کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی، آرای مردمی و آرای روزنامه نگاران منتخب نقش داشته اند و مسی در همه موارد به جز یکی، توانسته نظرات را جلب کند.

در بخش آرای مربیان ملی، مسی با ۳۷۹ رای بالاتر از کریس رونالدو (۳۰۷ رای) و ویرجیل فن‌دایک (۲۸۹ رای) قرار گرفت.

در بخش آرای کاپیتان های ملی باز هم این مسی بود که با ۳۷۷ رای توانست گوی سبقت را از فن‌دایک (۳۳۷ رای) و رونالدو (۳۳۰ رای) برباید.

در بخش آرای مردمی ۱۳۵۹۷۲۸ نفر مسی را برترین بازیکن سال ۲۰۱۹ انتخاب کردند، ۹۶۲۹۱۹ نفر به رونالدو رای دادند و انتخاب ۷۰۴۲۳۵ نفر نیز فن‌دایک بود.

لیونل مسی تنها در جلب نظر روزنامه نگاران ناموفق بوده و نتوانسته از نظر آن ها برترین بازیکن سال لقب گیرد.

در بخش آرای روزنامه نگاران منتخب، فن‌دایک ۴۶۲ رای کسب کرده و بالاتر از مسی (۳۶۴ رای) و کریس رونالدو (۲۶۴ رای) قرار گرفته است.

لیونل مسی در ۳ بخش از ۴ بخش رای گیری موفق عمل کرده اما شاید ناکامی در تنها یک بخش، برای او مهم تر باشد. جایزه توپ طلا جایزه ایست که برنده آن تنها با آرای روزنامه نگاران تعیین می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد مسی در مقایسه با فن‌دایک، شانس کمتری برای کسب توپ طلای ۲۰۱۹ داشته باشد؛ حتی اگر او برترین بازیکن سال میلادی از نگاه فیفا شده باشد.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *