دسته‌ها
اخبار سیاسی

پس از انقلاب در حوزه دفاعی از یک خریدار صرف به تولید کننده مطرح تبدیل شده‌ایم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گفت:‌با وجود همه فشارهای دشمنان در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه اعتماد به نفس ملت ایران باعث شده تا در حوزه‌های علمی، صنعت و … پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشیم و ایران را به عنوان یک کشور مقتدر در عرصه جهانی مطرح کنیم.

وی افزود: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از اقدامات خصمانه‌شان علیه ملت ایران نه تنها نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آنها ملت ایران را پخته‌تر و آبدیده‌تر کرده و مردم ما با اعتماد به نفسی که پیدا کرده‌اند توانسته‌اند روی پای خود بایستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: تا پیش از انقلاب ما کوچکترین اسلحه‌های سبک‌مان را هم از کشورهای استعمارگر خریداری می‌کردیم و خودمان را وابسته به آنها می‌دانستیم اما امروز پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دفاعی به ویژه موشکی داشته‌ایم.

ساعدی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در حوزه نظامی به استقلال رسیده و ما امروز در عرصه هوا فضا حرف برای گفتن داریم. امروز جمهوری اسلامی ایران نه فقط در خاورمیانه بلکه در عرصه جهانی موضوع قدرت موشکی‌اش مطرح است و آنچه که اروپایی‌ها و آمریکایی را نگران کرده قدرت موشکی ماست.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس در پایان گفت: در عرصه اقتصادی ما فشارها و تنگناها و تحریم‌های زیادی پس از انقلاب تحمل کردیم و البته پیشرفت‌هایی هم داشته‌آیم اما لازم است تا با الگوگیری از صنعت نظامی و پرداختن به مسائلی که مغفول مانده در این عرصه نیز مانند حوزه نظامی در معادلات جهانی تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار سیاسی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *