دسته‌ها
اخبار سیاسی

رحیم‌پور ازغدی: اساتید انقلابی پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران که با شعار «دانشگاه عاشورایی، تولید اندیشه انقلاب» در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر‌الدین طوسی برگزار شد، با اشار به انتخاب این شعار برای گردهمایی گفت: در تاریخ جهان سال‌ها نزاع بین انقلابیون و به ویژه جریان‌ها چپ انقلابی با دانشگاه وجود داشته است، برای اینکه انقلابیون معتقد بودند دانشگاه نمی‌تواند تولید کننده فرهنگ انقلابی باشد و محصول آن ادامه تسلط طبقه حاکم خواهد بود اما انقلاب اسلامی این تفکر را تغییر داد.

وی تاکید کرد: اساتید انقلابی پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند زیرا سکوت باعث نابودی انقلاب می‌شود و محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است.

رحیم پور ازغدی با قابل توجه دانستن نسبت انقلاب اجتماعی بزرگی مانند انقلاب اسلامی ایران با دانشگاه و علم ادامه داد: عاشورا کارآمدترین دانشگاه جهان است؛ هیچ دانشگاهی نمی‌توان یافت که اینگونه هزاران درس ارائه کند و چندین میلیون انسان را تربیت کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال، همچنان نظام‌های طاغوتی را زیر سوال می‌برد و سبب بروز انقلاب‌هایی در کشورهای مختلف شده است.

وی اظهار داشت: عاشورا مفهوم ترس را گرفته و یاد داده است تعداد خود را مقابل تعداد دشمن ملاک قرار ندهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار سیاسی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *