دسته‌ها
اخبار ورزشی

جام اتحادیه انگلیس؛ صعود چلسی، لیورپول و منچستریونایتد

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سه مدعی جزیره، راهی دور بعد جام اتحادیه شدند.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد به سختی و چلسی به آسانی موفق به شکست رقبای خود در دور سوم جام اتحادیه شدند.

در ادامه رقابت های دور سوم جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب هشت بازی برگزار شد که لیورپول، چلسی و منچستریونایتد راهی دور بعد شدند. چلسی در زمین خود توانست با نتیجه سنگین ۷-۱ گریمزبی را شکست دهد. در این دیدار راس بارکلی در دقیقه ۴، باتشویی دقیقه ۷، پدرو در دقیقه ۴۳، زوما دقیقه ۵۶، ریس جیمز در دقیقه ۸۲، بار دیگر باتشویی در دقیقه ۸۶ و در نهایت هادسون اودوی در دقیقه ۸۹ گلزنان چلسی در این مسابقه بودند.

لیورپول هم در مقابل ام کی داونز ۲-۰ برنده شد. برای قرمزهای آنفیلد در این دیدار میلنر و هوور گلزنی کردند. منچستریونایتد هم بعد از تساوی ۱-۱ در ۹۰ دقیقه روچدیل توانست در ضربات پنالتی ۵-۳ پیروز شود. گل یونایتد را در وقت معمول بازی گرینوود زد و در پنالتی ها، ماتا، پریرا، فرد، گرینوود و جیمز برای یونایتد گلزنی کردند.

در دیگر بازی ها، برایتون در غیاب جهانبخش در خانه خود ۳-۱ مقابل استون ویلا شکست خورد و حذف شد. برتون ۲-۰ بورنموث لیگ برتری را شکست داد. اکسفوردیونایتد نیز به نتیجه مهمی رسید و توانست با نتیجه سنگین ۴-۰ وستهم را از پیش رو بردارد. ساندرلند ۱-۰ از سد شفیلدیونایتد گذشت، وولوز هم بعد از تساوی ۱-۱ مقابل ردینگ، در ضربات پنالتی ۴-۲ برنده شد.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *