دسته‌ها
اخبار ورزشی

عبداللهی: پای سنگین وزن تیم ملی نشکسته بود/مردانی هم به بلغارستان می‌رود

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله دوم مسابقات گرند پری سال ۲۰۱۹ اواخر شهریور ماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. سجاد مردانی نماینده سنگین‌وزن تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شد و این روزها دوران نقاهت را سپری می‌کند.

وحید عبداللهی مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در پاسخ به این سؤال که شرایط سجاد مردانی با توجه به مصدومیتی که در ژاپن برای او پیش آمد در حال حاضر چطور است، اظهارداشت: مردانی در ابتدای رقابت‌ها گرند‌پری ژاپن متاسفانه با یک مصدومیت روبرو شد که در ادامه مبارزات مصدومیت او تشدید پیدا کرد، هر چند که کادرفنی صلاح نمی‌دانست که مردانی مبارزه کند، اما او اصرار کرد که در ادامه مسابقات مبارزه کند و این آسیب دیدگی باعث شد مردانی فینال را از دست بدهد. متاسفانه در طول مبارزات فشاری که به پای مردانی وارد شده بود پای او متورم شده بود که ما احساس می‌کردیم شکستگی در پای او رخ داده است اما خوشبختانه پس از بازگشت به ایران و معاینه پزشکان مشخص شد که پای او شکستگی ندارد و در طی این چند روز او استراحت کرده و تحت نظر پزشک بوده و خدا را شکر شرایط او بهبود پیدا کرده است. سجاد از روز شنبه وارد اردوها می‌شوند و تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مردانی برای مسابقات گرند پری بلغارستان که سومین مرحله این مسابقات است اعزام خواهد شد یا خیر،‌گفت: سجاد از روز شنبه وارد اردوها می‌شود و قطعا در سومین مرحله مسابقات گرند پری حضور خواهد داشت. خوشبختانه برنامه‌های تیم ملی به خوبی پیش می‌رود و ملی‌پوشان کشورمان را انگیزه‌ای که دارند تمرینات خود را انجام می‌دهند. انشاالله بتوانیم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا از نتایج رقم خورده در گرند پری ژاپن راضی بودید یا خیر، عنوان کرد: ما از عملکرد بچه‌ها در این مسابقات راضی هستیم. به هر حال در حال حاضر ما در این رقابت‌هایی که امتیاز المپیکی دارد حضور پیدا می‌کنیم و قطعا مسابقات بین همه تکواندوکاران کشورها سخت است. همه با تمام توان حضور پیدا می‌کنند و ما هم بهترین‌هایمان را به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم. در ژاپن نتایج قابل قبول بود و امیدوارم در مسابقات بعدی بچه‌ها بدرخشند تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. 

انتهای پیام/ر

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *