دسته‌ها
اخبار سیاسی

دفاع مقدس نمونه بارز ایستادگی ملت ایران بر سر آرمان‌ها و مقابله با جبهه کفر است

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در مراسم غبار روبی مزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از کارکنان نیروی هوافضای سپاه در بهشت زهرا برگزار شد،اظهار داشت: بزرگترین درس دفاع مقدس این بود که نشان داد، یک ملت در سایه اتحاد، ایمان و حسن ظن به خداوند متعال و اعتقاد به صدق وعده الهی، می تواند از همه گذرگاه های دشوار عبور و با ایستادگی در مقابل دشمن، او را وادار به عقب نشینی و شکست کند.

وی افزود: از آنجایی که نظام اسلامی متکی به ایمان ها و عواطف مردم است، در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که می تواند در مقابل همه قدرت های مادی جهان از خود دفاع و همچنین می تواند طرف مقابل را وادار به اظهار عجز کند. به راستی دوران دفاع مقدس نمونه بارز ایستادگی ملت ایران و جوانان کشور بر سر آرمان ها و مقابله با جبهه کفر و استکبار بوده و همواره  بایستی یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، با وجود انبوه تبلیغات غربی، به زودی جای خود را در میان ملت های مسلمان و حتی غیرمسلمان، باز کرد. روشنگری‌های امام خمینی (ره) و سپس جانشین صالح ایشان، امام خامنه ای، باعث شد تا آنها، بویژه در غرب آسیا برای مقابله با استکبار آمریکا روحیه و انگیزه پیدا کنند. بدین ترتیب هسته های مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن، بحرین و برخی دیگر از کشورها شکل گرفتند و به مقابله با سلطه گری و چپاول آمریکا و متحد پلیدش رژیم صهیونیستی پرداختند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: قدرت نظامی و دفاعی انقلاب اسلامی ایران از دفاع مقدس تا به این لحظه با رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای به جایگاهی رسیده است که پس از انهدام پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکایی ها، رئیس جمهور آمریکا به خاطر هدف قرار ندادن هواپیمای سرنشین‌دارشان قدردانی می‌کند.

در پایان این مراسم جمعی از کارکنان نیروی هوافضای سپاه به همراه حجت الاسلام رضایی بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در بهشت زهرا حاضر شدند.

 انتهای پیام/

آخرین اخبار سیاسی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *