دسته‌ها
کاریکاتور

کاریکاتور بازیگران ایرانی + تصاویر

بازیگران و چهره های مشهور با گریم های متفاوت در رسانه ها مشاهده میشوند ولی این بار کاریکاتور بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و هنرمندان سرشناس را

کاریکاتور بازیگران

بازیگران و چهره های مشهور با گریم های متفاوت در رسانه ها مشاهده میشوند ولی این بار کاریکاتور بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و هنرمندان سرشناس را دراین سایت مشاهده می نمایید.

شهاب جعفرنژاد که یکی از بهترین کاریکاتوریستهای کشور است و در حوزه ورزش و فوتبال هم طرحهای به یادماندنی از ستاره ها و وقایع فوتبال کشیده است، در گالری آرت سنتر تهران نمایشگاهی خیریه برپا کرده که در آن کاریکاتور مشهورترین چهره ها را به تصویرکشیده است.
نمایشگاه کاریکاتورجعفر نژاد با نام «نیکاریکاتور» که ترکیبی از نیکوکاری و کاریکاتور است، در گالری آرت سنتر به نفع خیریه بهنام دهش پور (برای بیماران مبتلا به سرطان ) به تازگی برگزار شد.این گالری، یک نمایشگاه کاریکاتور شامل۲۰ قطعه تابلوی کاریکاتور قدی در اندازه واقعی که از برجسته‌ترین هنرمندان و ورزشکاران به نمایش گذاشته است.

ازجمله چهره‌هایی که سوژه این کاریکاتوریست قرار گرفته اند می توان به استاد عزت الله انتظامی، رضا کیانیان، اصغر فرهادی، رضا عطاران، مهناز افشار و… اشاره کرد.

کاریکاتور فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

بهاره رهنما در کنار کاریکاتورش

بهاره رهنما و همسرش

رامبد جوان و کاریکاتورش

رامبد جوان

کاریکاتور مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا

سروش صحت و کاریکاتورش

سروش صحت

کاریکاتور رضا یزدانی

رضا یزدانی

کاریکاتور اصغر فرهادی

رضا کیانیان و اصغر فرهادی

مهناز افشار و کاریکاتورش

مهتاب کرامتی و مهناز افشار

کاریکاتور شهاب حسینی

شهاب حسینی و محمد رضا گلزار

کاریکاتور مهران مدیری

مهران مدیری

کاریکاتور عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

منبع : ناصرون – / ل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *