دسته‌ها
اخبار اقتصادی و بازرگانی

پس پرداخت؛ پرداخت هزینه هتل در چند مرحله – رسانه ۷ | اخبار ارز و سکه

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش بازرگانی رسانه ۷، شاید برای شما هم شرایطی بوجود آمده باشد که در لحظه رزرو اینترنتی هتل قادر به پرداخت تمامی مبلغ نبوده‌اید و یا نسبت به سفر رفتن شک داشته‌اید؛ در نتیجه یا به طور کامل سفر را کنسل می کنید و یا تا فراهم شدن مبلغ، با ظریفت تکمیل شده هتل مواجه خواهید شد! این شرایط قطعا خوشایند نخواهد بود.

در راستای حل این مشکل سایت رزرو هتل اقامت ۲۴ به عنوان رتبه اول رزرو هتل در ایران و با تجربه‌ترین شرکت در این زمینه، خدمت نوینی را طراحی و اجرا کرده است. به گفته امیررضا دلیر؛ مدیر اجرایی اقامت۲۴، در طرح “پس پرداخت” برای اولین بار در ایران، با مراجعه به صفحه‌ی طرح پس پرداخت، امکان رزرو هتل با پرداخت هزینه آن در چند مرحله فراهم گردیده است. به عبارت دیگر، شما به جای پرداخت تمامی مبلغ، تنها هزینه یک شب اقامت در هتل را برای قطعی شدن رزرو پرداخت خواهید کرد و برای پرداخت مابقی هزینه تا روز ورود به هتل فرصت خواهید داشت.

به عنوان مثال فرض کنید ماه بعد قصد سفر چهار روزه به کیش را دارید اما هنوز نمی‌دانید که می‌توانید مرخصی بگیرید یا نه! از طرفی نگران پر شدن ظرفیت هتل ها هستید. در این زمان با استفاده از طرح پس پرداخت، هتل خود را تنها با هزینه‌ی یک شب به جای چهار شب رزرو می‌کنید و پرداخت باقی هزینه را به روز رسیدن به کیش موکول می‌کنید. هتل شما با کمترین هزینه آماده پذیرایی از شما خواهد بود.

به عنوان مثالی دیگر، شاید در لحظه‌ای که می‌خواهید نسبت به رزرو هتل اقدام کنید در حسابتان به مقدار کافی پول نداشته باشید و یا موجودی حسابتان را برای کاری ضروری نیاز داشته باشید. در این‌جا نیز با پرداخت تنها هزینه‌ی یک شب، با خیالی آسوده هتل خود را رزرو کرده و باقی هزینه را چند روز بعد، پیش از ورود به هتل پرداخت می‌کنید.

در فاز آزمایشی اجرای این طرح ۱۷ هتل در ۶ شهر ایران قابل رزرو می‌باشند. حداقل زمان اقامت برای استفاده از این طرح ۲ شب و حداکثر آن ۴ شب است. برای استفاده از این طرح می‌توانید با ورود به سامانه اقامت ۲۴، یکی از ۱۷ هتل معرفی شده در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، یزد، شیراز و تبریز را با هزینه یک شب اقامت در آنها رزرو نمایید و هزینه باقی مانده را در چند مرحله و تا لحظه ورود به هتل پرداخت کنید. در این صورت اگر سفر کنسل شود قطعا با ضرر مالی کمتری مواجه خواهید شد. همچنین تا قطعی شدن نهایی برنامه سفر نگران تکمیل شدن ظرفیت هتل مربوطه نخواهید بود.

طرح “پس پرداخت” برای اولین بار و به تازگی توسط اقامت ۲۴ ارائه شده و به زودی به لیست شهرها و هتل های این طرح افزوده خواهد شد.

امکان پرداخت هزینه ها در صنعت گردشگری تا امروز مساله ای بی معنا بوده و برای خرید بلیط و رزرو هتل باید در همان ابتدا تمام هزینه به صورت کامل پرداخت شود. در نتیجه مشکلات و محدودیت های زیادی را برای اقشار مختلف جامعه به همراه داشته است. خوشبختانه با ارائه طرح جدید “پس پرداخت” توسط سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴ گام های ابتدایی برای پرداخت های چند مرحله ای در رزرو آنلاین هتل برداشته شده است. این طرح می تواند زمینه ساز داشتن سفرهای آسان و ارزان برای تمام اقشار جامعه باشد.

با توجه به شرایط کنسلی هتل و غیر قابل استرداد بودن برخی از آنها، با “پس پرداخت” می توانید تا لحظه ورود به هتل، تنها هزینه یک شب اقامت را پرداخت نمایید و برای کنسل کردن رزرو نیاز به پرداخت هزینه کامل آن نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح و آشنایی با نحوه‌ی رزرو هتل از این طریق، به راهنمای رزرو هتل به روش پس پرداخت مراجعه کنید.

سامانه رزرواسیون اقامت۲۴ با داشتن سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه رزرو اینترنتی هتل های داخلی و آگاه بودن به مشکلات و محدودیت های موجود در این زمینه، طرح های مختلفی را به منظور برطرف شدن آنها ارائه داده است. هر یک از این طرح ها مانند “پس پرداخت” در نهایت می توانند منجر به فراهم شدن شرایط ایده آل در رزرو هتل و داشتن سفرهای ارزان گردند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و رسانه ۷ در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آخرین اخبار اقتصاد را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *