دسته‌ها
اخبار فرهنگی و هنری

شهرستان ادب «جوجه شب عید» ارسنجانی را منتشر می‌‌کند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

حسن حسینی ارسنجانی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: با محوریت موضوع دفاع مقدس دو کتاب در دست ناشر دارم.

وی ابراز داشت: «سیگال» نام مجموعه داستانی است که برگزیده جشنواره بوی خاک از سوی موسسه علمی فرهنگی شد و قرار است از سوی این ناشر روانه بازار کتاب شود.

ارسنجانی اضافه کرد: این اثر حاوی ۲۷ داستان دفاع مقدسی است که بیشتر شامل خاطرات خودم و دوستانم از دوران جنگ می‌شود. در واقع داستان‌ها بر اساس واقعیت نوشته شده است.

این نویسنده به اثر دیگری که قرار است از سوی شهرستان ادب روانه بازار کتاب شود اشاره کرد و گفت: «جوجه شب عید» عنوان داستانی است که برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده. این روایت در ۲۰۰ صفحه چاپ خواهد شد.

به گفته این مولف، «جوجه شب عید» داستانی است از ماجرای خانواده فقیری که هرسال نمی‌توانستند به واسطه محرومیت در شب عید مرغ و برنج بخورند. از این رو روزی مادر خانواده گوشواره خود را همزمان با ماه‌های پایانی سال در طلافروشی گرو می‌گذارد تا ۴ جوجه بخرد و آنها را برای شب عید بزرگ کرده و برای خانواده به عنوان شام بپذید، اما در این ماه‌های مانده به عید برای هر کدام از مرغ‌ها اتفاقی رخ می‌دهد و….

گفتنی است، این دو کتاب به زودی از سوی انتشارت علمی فرهنگی و شهرستان ادب منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فرهنگی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *