دسته‌ها
اخبار سیاسی

یک نماینده مجلس: واردات چمدانی تلفن همراه با دور زدن قوانین ادامه دارد

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از تداوم واردات چمدانی گوشی‌های همراه، گفت: متأسفانه واردات چمدانی و مسافری گوشی‌های موبایل به آفتی برای بازار گوشی تبدیل شده است.

*ضرورت برخورد با واردکنندگان غیرقانونی گوشی های همراه

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واردات چمدانی گوشی‌های همراه با هدف کسب و کار و درآمدزایی غیرقانونی است و باید با متخلفان برخورد شود.

*دور زدن قوانین با واردات مسافری گوشی های موبایل

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی واردات مسافری گوشی های موبایل با دور زدن قوانین موجود به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد و به‌نوعی این مسئله برای همه به نوعی مسئله توجیه شده تبدیل شده است.

به اعتقاد کیانپور واردات چمدانی و مسافری گوشی‌های موبایل کاملا به ضرر بازار تلفن همراه است چراکه این مسئله رقابتب ناعادلانه با واردات‌کنندگان قانونی ایجاد می‌کند.

*لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با واردکنندگان غیرقانونی گوشی‌های تلفن همراه

وی معتقد است دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید با جدیت با واردکنندگان غیرقانونی گوشی‌های تلفن همراه برخورد کنند.

کیان‌پور بیان کرد:  مسئله وارادات قاچاق گوشی موبایل به شکل مسافرتی، رقابت در بازارهای داخلی را ناعادلانه می‎کند چراکه واردکننده گوشی‌هایی چمدانی و مسافری هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند اما واردکنندگان قانونی باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شوند.

*قاچاقچیان بازار گوشی موبایل را در اختیار دارند!

عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز تاسف از اینکه کسب و کارهای سالم داخل کشور از شرایط کنونی در بازار موبایل بسیار متضرر شده‎اند، مطرح کرد: قانون‌مدارها محکوم به شکست یا نابودی شده و قاچاقچیان بازار گوشی موبایل را در اختیار دارند! این اتفاق عواقبی بسیاری برای اقتصاد کشور داشته و وضعیت اقتصادی را بیش از این دچار آسیب می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار سیاسی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *