دسته‌ها
اخبار مذهبی

مدیران مؤسسات قرآنی هرمزگان از تشکل‌های فعال استان تهران بازدید می‌کنند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

محمدحسین لاله‌زاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: طی همکاری با سازمان دارالقرآن الکریم، تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی استان به منظور بازدید از مؤسسات قرآنی فعال و منتخب استان، به این شهر اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه هزینه ایاب و ذهاب به تهران و بازگشت از آن برعهده مدیران مؤسسات است، ادامه داد: ممکن است طی رایزنی‌هایی که انجام شده، این هزینه نیز تأمین شود. همچنین این برنامه با محوریت بهره‌مندی از تجربیات مؤسسات موفق و همچنین اطلاع از وضعیت مؤسسات و نحوه فعالیت آنها انجام می‌شود.
لاله‌زاری با اشاره به دیگر برنامه‌های این اتحادیه، اظهار کرد: همچنین بازدید از مؤسسات قرآنی استان و تشویق از مؤسسات موفق که فعالیت شاخص قرآنی دارند و در زمینه ارتقای سطح کیفی برنامه‌های قرآنی دارای ابتکار عمل بوده‌اند، از دیگر برنامه‌های اتحادیه قرآنی هرمزگان است.
مدیر عامل اتحادیه قرآنی هرمزگان از دریافت قول‌ مساعد در زمینه دریافت بودجه از سوی استانداری استان خبر داد و گفت: امیدواریم قول‌ مساعد استاندار در مدت زمان کوتاهی عملیاتی شود تا در زمینه نوآوری فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و جذب حداکثری هزینه شود.
لاله‌زاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تزریق اعتبار و بودجه از وزارت کشور به دهیاری‌های استان‌ها، بیان کرد: مقرر شد اتحادیه قرآنی استان در هرمزگان نظارت توزیع این بودجه در خانه‌های قرآن روستایی را عهده‌دار شود و این موضوع به دلیل تعامل مناسبی که با دارالقرآن استان داشتیم، محقق شد.
انتهای پیام

آخرین اخبار قرآن را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *