دسته‌ها
بارداری دسته‌بندی نشده

بارداری -فرزند پسر ؟یا دختر؟

 تاثیر زمان مقاربت و محیط بر جنسیت نوزاد

اگر زنانی که قصد بارداری دارند، صبحانه و رژیم غذایی چرب بخورند، احتمال این که فرزندشان پسر شود، افزایش پیدا می‌کند.

به گفته این محققان آنچه زنان قبل و بعد از بارداری می‌خورند روی جنسیت و سلامت جنین آنها تاثیر می‌گذارد.

این محققان در یک پژوهش جدید دریافته‌اند: زنانی که قصد بارداری دارند با خوردن صبحانه کامل و رژیم غذایی پرچرب احتمال این که صاحب فرزند پسر شوند، بیشتر است. اما در عوض اگر در این دوران از غذاهای کم چرب استفاده کنند و ساعات طولانی‌تری گرسنه بمانند، فرزندشان دختر خواهد شد.
این یافته حاصل مطالعات محققان دانشگاه میسوری است که در نشریه پیشرفتهای آکادمی ملی علوم انگلیس به چاپ رسیده است.

 اگر پسر می خواهید:

متخصصین معتقدند که هنگام مقاربت هر چه آلت مرد به لوله های رحمی نزدیکتر باشد شانس اینکه کودک پسر باشد بیشتر است. دلیل آن هم از آنچه گفتیم مشخص است چون اسپرم های حامل کرموزم Y سریعتر حرکت می کنند و حرکت رو به جلوی آنها بیشتر است و همچنین عمر کوتاه تری دارند. بنابراین شانس رسیدن اسپرم های حامل کرموزم  Y به تخمک بیشتر از اسپرم های حامل کرموزم X است.

اگر می خواهید فرزند شما پسر باشد نزدیکی خود را تا نزدیکی زمان تخمک گذاری به تاخیر بیندازید. به توصیه متخصصان برای فرزند پسر یک روز قبل از تخمک گذاری زمان خوبی برای نزدیکی است. و در طول دوره تخمک گذاری بهتر است چندین بار نزدیکی داشته باشید. همین طور بهتر است همسر شما لباس زیر تنگ نپوشد. مردی که تعداد اسپرم های او زیاد باشد احتمال پسر شدن فرزندش بیشتر است.

اگر دخترمی خواهید :

همانطور که قبلاً گفته شد اسپرم های X که منجر به فرزند دختر می شوند جنبندگی کمتر و عمر بیشتر دارند. بنابراین نزدیکی زودتر از موعد تخم گذاری احتمال دختر شدن فرزند شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید خانم ها ۱۴ روز قبل از شروع سیکل ماهیانه خود تخمک گذاری می کنند و زمان نزدیکی شما نباید دیرتر از ۴ روز مانده به زمان تخمک گذاری انجام شود. بنابراین در این مدت بیشتر اسپرم های حامل کرموزم Y از بین می روند و کروموزم های X هنوز زنده هستند. اگر تخمک گذاری ۵ روز قبل از نزدیکی انجام شود، اسپرم های حاوی کروموزم X در رحم انتظار تخمک را می کشند. اگر یک کرموزم X تخمک را بارور کند، بچه دختر خواهد بود و شما به هدف خود رسیده اید.

یک نکته ساده اما حیاتی: اگر دختر می خواهید، نزدیکی را برای یک هفته تکرار نکنید یا اگر انجام دادید از وسایل جلوگیری از بارداری استفاده کنید!

باد بگیر دات کام/isna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *