دسته‌ها
ورزشی

فوتبال یعنی مباره با کرونا/ هیچ قانونی بالاتر از قانون انسانیت وجود ندارد/ هرباشگاهی با توجه به منافع خودش درخصوص ادامه لیگ صحبت می‌کند

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 امیر حاج‌رضایی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال، پیرامون مباحث مطرح شده درباره موضوع ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و قوانین بین‌المللی مربوط به آن به خبرنگار برنا گفت: بنده موضع خود را خیلی شفاف می گویم؛ در ذهن بنده هیچ قانونی بالاتر از قانون انسانیت وجود ندارد و در حال حاضر اولویت حفظ جان انسان‌ها است. یک میهمان ناخوانده به کشور ما و سراسر جهان هجوم آورده و ما باید با اتحاد و همدلی آن را شکست دهیم.

وی افزود: تنها تصمیم ممکن در حال حاضر مقابله با این ویروس است و آنگونه که بنده از یک مدیر بین‌المللی در سازمان جهانی بهداشت شنیده‌ام بهترین راه کنترل و از بین بردن این بیماری پرهیز از هرگونه حضور در اجتماعات است. حال این اجتماع مربوط به  ورزشگاه، سالن سینما و تئاتر و یا هر مورد دیگری باشد. بی‌تردید در حال حاضر ما وظیفه سنگینی بر دوش داریم و هر شخص باید با رعایت مسائل بهداشتی و حضور در منزل به حل این مشکل جهانی کمک کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: درباره بحث فوتبال می‌توان بعد از حل این مشکل صحبت کرد و بنده به صحبت‌هایی که دیگر دوستان در این‌باره دارند نیز احترام می‌گذارم و شاید هر کسی بر اساس منافع خودش در این‌باره صحبت بکند. امروز فوتبال یعنی مبارزه با کرونا و نکته مهم این است که باید قبول کنیم هیچ چیز مهمتر از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست. باید سطح فرهنگ خودمان را ارتقا دهیم و ببینیم اگر می‌توانیم این سطح فرهنگی را  در اطراف خود نیز بالا ببریم.

حاج‌رضایی در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد: ابتدا باید سلامت باشد تا فوتبال و هیجان و طراوت‌اش باشد و ما در مورد اتفاقات مختلف آن صحبت کنیم. در حال حاضر جامعه پزشکی و پزشکان متخصصان و کارشناسان این روزهای دنیا هستند. همان‌گونه که یک پزشک میزان و تخصص درباره فوتبال ندارد ما نیز میزان تخصص درباره بحث سلامتی و مقابله با این ویروس را نداریم و به همین دلیل باید به حرف پزشکان و مسئولان درباره مسائل بهداشتی به دقت گوش و آن‌را اجرا کنیم. امیدوارم اسفند سیاه سال98 هرچه زودتر به پایان برسد و ان‌شاءالله سال 99 یک سال پر از امید و پر از آرامش باشد و همه با هم با کمک هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *