دسته‌ها
ورزشی

نتیجه نهایی تغییر کرد؛ مجیدی محبوب‌ترین اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان از دید کاربران AFC

در حالی که ساعاتی پیش اعلام شده بود جلال حسینی در نظرسنجی AFC رتبه اول را به دست آورده است اما با باز شدن مجدد نظرسنجی فرهاد مجیدی توانست از کاپیتان پرسپولیس پیشی بگیرد.

به گزارش وب سایت نود، شش روز پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی در خصوص انتخاب اسطوره ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان ترتیب داد. این نظرسنجی تا به امروز حواشی و اتفاقات عجیبی به دنبال خود داشته. از تقلب و توهین‌های هواداران دو تیم گرفته تا اعلام سیدجلال حسینی به عنوان برنده نهایی نظرسنجی. نکته عجیب و قابل‌توجه این است که تا ظهر امروز جلال حسینی برنده این نظرسنجی بود. حسینی حتی پیام‌های تبریک زیادی هم از سوی چهره‌های سرشناسی از جمله برانکو ایوانکوویچ دریافت کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اما به نظر چند ساعت پیش دوباره مدت زمان نظرسنجی را تمدید کرده و بعد از تمدید نظرسنجی فرهاد مجیدی با یک درصد اختلاف نسبت به حسینی اول شده! طبق اعلام سایت AFC  مدت زمان نظرسنجی به طور کامل به پایان رسیده است. این تغییر نتیجه احتمالا حواشی زیادی بین هواداران دو تیم ایجاد خواهد کرد.

در همین رابطه، اینستاگرام پرسپولیس مدعی شده که درباره اتفاقات اخیر در این نظرسنجی با بخش رسانه‌ای AFC مکاتبه کرده و آن‌ها اعلام کردند شخصی در حال دستکاری در نتایج نظرسنجی است. بیش از شش میلیون رای در این نظرسنجی اینترنتی ثبت شده است که یک رکورد برای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

30388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *