دسته‌ها
ورزشی

سرمقاله| ماجرا‌های سریال آقازاده در استقلال

رسانه ۷/ فرهاد اشراقی؛ وزیر ورزش عربستان پاداشی را برای صعود النصر تعیین کرده که حتی برای شمردن صفرهایش باید مرخصی ساعتی گرفت. کاری به اشتباهات وزیر ورزش خودمان و انتخاب‌های غلطش برای استقلال نداریم، ولی انصافاً الان هواداران الهلال باید وزیر ورزش عربستان را بکشند! اگر وزیر ورزش ایران چنین پاداشی به پرسپولیس یا استقلال می‌داد، خود مجلس استیضاحش می‌کرد، حالا کاری به هواداران این تیم‌ها نداریم.

حُسن پرسپولیسی‌ها این است که تا دقیقه ۹۷ و شاید ۱۲۷ می‌دوند و می‌جنگند. مثلاً شجاع خلیل‌زاده ۳ روز زیر سرم بود، ولی داشت به مهاجم عصبانی پاختاکور فن تکواندو می‌زد (تعصب او را هرگز در مدافعان همیشه محروم و مصدوم استقلال ندیدیم). در حال حاضر بزرگترین دغدغه پرسپولیسی‌ها برای بازی امروز خستگی است وگرنه تیمی که ۹۰ دقیقه به پاختاکور یک موقعیت گل هم نداد می‌تواند النصر را شکست بدهد هر چند که النصر از پاختاکور «تیم‌تر» است.

تلاش‌های پشت پرده‌ای که برای رسیدن به نیمکت استقلال انجام می‌شود از تلاش جو بایدن و ترامپ آدم‌کش برای صندلی ریاست جمهوری آمریکا بیشتر است. دوستان از تمام لابی‌ها و آشنایان خود استفاده می‌کنند که سرمربی آبی‌ها شوند؛ یعنی اگر یک سریال آقازاده هم در این مورد ساخته شود، باز کم است.

خوبی لیگ قهرمانان آسیا و داستان‌های استقلال این بود که همه ماجرای ویلموتس را فراموش کردند و از مسببان آن قرارداد ننگین و خجالت‌آور هم خبری نیست. ان‌شاءا… که عزیزان در ویلاهای‌شان مسابقات آینده تیم ملی را ببینند و لذتش را ببرند. تا روز درختکاری هم خیلی مانده!

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *