دسته‌ها
اخبار ورزشی

کاسیاس واسطه بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه پورتو می‌شود



دروازه‌بان پورتو به طور موقت و تا پایان دوران نقاهتش واسطه بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایکر کاسیاس در پورتو واسطه میان بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه خواهد شد تا اینکه دوران نقاهتش را پس از سکته قلبی یکم می بگذراند. باشگاه پرتغالی اعلام کرد که یک سمت جدید به دروازه‌بانش خواهد تا او به میادین بازگردد. او تا پایان فصل پیش روی فوتبال پرتغال، بازی نخواهد کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی گفت: زمانی که آن اتفاق افتاد با سرمربی‌ام صحبت کردم. او به من گفت می‌خواهد در کنار بازیکنان باشم چون تغییرات زیادی انجام خواهد شد. تمام تلاش خود را برای کمک به هم تیمی‌هایم خواهم کرد.

این سمت موقت است و به معنای خداحافظی کاسیاس از میادین نیست. دروازه‌بان اسپانیایی می‌خواهد در دوران نقاهتش کاری انجام دهد و احساس مفید بودن داشته باشد اما تمرکز اصلی‌اش روی بازگشت به میادین خواهد بود. کاسیاس بارها نسبت به اخبار مرتبط با بازنشستگی‌اش واکنش نشان داده است و از هواداران خواسته است تا خودش این زمان را اعلام کند.

قرارداد دروازه‌بان اسپانیایی تا سال ۲۰۲۰ است. اکنون تمرکز دروازه‌بان پورتو روی تیم است که در الگارو به سر می‌برد و خود را برای فصل آینده آماده می‌کند. کاسیاس به رسانه‌ها گفت: در حال آماده سازی هستیم تا به بهترین شکل ممکن برای فصل پیش رو حاضر شویم. می‌خواهیم فصل بزرگی داشته باشیم و لیگ و جام حذفی را فتح کنیم. همچنین در اروپا بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *