دسته‌ها
اخبار ورزشی

نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ انتخاب تیم منتخب تاریخ سرخابی/ بهترین سرمربی استقلال را انتخاب کنید


در نظرسنجی سایت نود در انتخاب تیم منتخب تاریخ استقلال و پرسپولیس شرکت کنید

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس و استقلال دو قدرت سنتی و قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شوند و از بیشترین هوادار در سطح جامعه برخوردار هستند. سایت نود، اقدام به انتخاب تیم منتخب تاریخ این دو باشگاه نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در  دوران حضور در یکی از این دو تیم  با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده‌اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظرسنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .
در پانزدهمین بخش از این نظرسنجی، بهترین سرمربی تاریخ استقلال معرفی خواهد شد.
منصور پورحیدری
منصور پورحیدری، بدون تردید یکی از بزرگترین نام‌های تاریخ باشگاه استقلال است که بخش زیادی از آن به خاطر افتخاراتی است که به عنوان سرمربی در این باشگاه کسب کرده است. دومین قهرمانی استقلال در آسیا با مربیگری پورحیدری بدست آمد به جز آن این مربی ۲ قهرمانی لیگ، ۳ قهرمانی جام باشگاه‌های تهران، ۲ قهرمانی جام حذفی را به افتخارات آبی‌پوشان اضافه کرده است.


ناصر حجازی
ناصر حجازی در ۳ مقطع، در دهه‌های ۶۰ ، ۷۰ و ۸۰ سرمربی استقلال بود . موفق‌ترین دوران مربیگری حجازی در استقلال در دهه ۷۰ رقم خورد که با این تیم قهرمان لیگ در فصل ۷۷-۱۳۷۶ شد و در فصل بعد نیز به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد و در نهایت به نایب قهرمانی قناعت کرد. آخرین فینال آسیایی استقلال با ناصرحجازی رقم خورد.


علی دانایی فرد
علی دانایی فرد اولین مربی تاریخ استقلال و از جمله بنیانگذاران این باشگاه است. دانایی‌فرد بیشترین سابقه مربیگری در استقلال را دارد. او از سال ۱۳۲۵ تا ۱۳۴۸ ( به جز ۳ فصل) و در سال ۱۳۵۵ سرمربی آبی‌پوشان بود. دانایی‌فرد در طول تاریخ بیشترین جام را برای استقلال به ارمغان آورده است. این مربی ۷ بار قهرمان جام باشگاه‌های تهران و ۴ بار فاتح جام حذفی باشگاه‌های تهران شده است.


زدراکو رایکوف
زدراکو رایکوف بدون تردید موفق‌ترین و تاثیرگذارترین مربی خارجی تاریخ استقلال است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که تاریخ استقلال را می‌توان به دو قسمت قبل و بعد از ورود رایکوف تقسیم کرد و این مربی اصول فوتبال مدرن را به ایران وارد کرد. رایکوف یک بار قهرمان جام باشگاه‌های آسیا ، دو بار قهرمان لیگ و دو نوبت قهرمان جام باشگاه‌های تهران کرد.
امیر قلعه‌نویی
در حدود ۲ دهه گذشته هیچ مربی‌ای به جز امیر قلعه‌نویی، موفق به قهرمانی با استقلال در لیگ نشده است. این مربی با ۳ قهرمانی رکورددار قهرمانی با استقلال در لیگ است. ژنرال به جز این ۳ قهرمانی، دو بار نیز استقلال را به قهرمانی جام حذفی رسانده است. 

۶۰۶۱۰

منبع: وبسایت نود
آخرین اخبار ورزشی را از رسانه ۷ دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *