دسته‌ها
ویژه زناشویی

روابط جنسی لذت بخش با بکار گیری ۷ بازی شیطنت آمیز توسعه شخصی

تعاملات سکسی و روابط جنسی هیجان انگیز و صمیمانه می توانند روابط زناشویی را زنده و کامیاب نگه دارند

روابط جنسی - موفق باشی
روابط جنسی لذت بخش

رسانه ۷ تعاملات سکسی و روابط جنسی هیجان انگیز و صمیمانه می توانند روابط زناشویی را زنده و کامیاب نگه دارند . شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود ، اما راه های بی شماری برای شعله ور کردن آتش روابط جنسی وجود دارد . با تعهد ، ارتباط و اندکی خلاقیت  می توانید به داشتن یک عمر رابطه جنسی فوق العاده با هم امیدوار باشید .

با هم شیطنت کردن راهی فوق العاده برای افزودن حرارت بیشتر به روابط جنسی است . این کار در کنار مفرح بودن می تواند احساس اعتماد و صمیمیت را نیز در شما افزایش دهد .در اینجا چند ایده برای بازی های شیطنت آمیز برای افزایش میل جنسی  مناسب بزرگسالان ذکر شده است.

روابط جنسی و روابط زناشویی
روابط جنسی و روابط زناشویی(موفق باشی)

۱- لباس ها زیر های آنچنانی بپوشید :

بسیاری از زنان و مردان از برخورد ساتن ، ابریشم ، تور و چرم به پوستشان لذت می برند و طیف گسترده ای از لباس زیرهای مختلف و لذت بخش برای هر دو گروه دربازار موجود است . چه لباس های زیبا را ترجیح دهید و چه لباس های پیچیده را ، مسلماً باید چیزی پیدا کنید که در آن راحت باشید تا روابط جنسی لذت بخشی داشته باشید.

۲- ایفای نقش :

شاید دوست داشته باشید در روابط جنسی نقش دکتر و پرستار ، ندیمه و یا مستخدم را بازی کنید. ممکن است ترجیح دهید لباس هایتان را سریع در بیاورید – یا دوست داشته باشید برای آن ها هم برنامه ی خاصی پیاده کنید .

۳- تاس بریزید :

می توانید برای افزایش روابط جنسی لذت بخش ساعت ها با دو تاس تفریح کنید . می توانید فهرستی از فعالیت های روابط جنسی را بنویسید که با مجموع اعدادی که از ریختن دو تاس در هر مرحله حاصل می شوند در ارتباطند . مثلاً ۳ می تواند بوسه باشد . ۴ می تواند نوازش باشد و ۹ می تواند مقاربت باشد . شاید هم مایل باشید جفت ۶ را به چیزی خیلی خاص اختصاص دهید . یک راه دیگر هم این است که اعداد ۱ تا ۶ را روی یک تاس به قسمت های مختلف بدن و ۱ تا ۶ تاس دیگر را با انواع تماس ربط دهید . بعد تاس ها را بریزید و طبق دستور عمل کنید .

۴- آب بازی :

سال هاست مردم به طریق مختلف با آب تفریح کرده اند . این قضیه در مورد زن و شوهرها هم صادق است . کفی کردن یکدیگر در وان یا زیر دوش می تواند بی اندازه لذت بخش باشد . قطرات نوازشگر آب و روغن های مخصوص حمام به پوست حسی فوق العاده شهوانی می دهند و میتواند موجب روابط جنسی  رضایت بخشی شود . وقت بگذارید و یکدیگر را از سرتا پا زیر دوش آبکشی کنید . اگر دوشتان مجهز به عملکرد پالس دهنده است از ان استفاده کنید که بسیار نیرو بخش است !

۵-  یک چشم بند بخرید :

از دست دادنِ حس بینایی اغلب سایر حواس را تقویت می کند . بنابراین بستن چشمان همسرتان و سربه سر او گذاشتن از طریق تماس دادن چیزهای مختلف با سطح بدنش می تواند خیلی هیجان انگیز باشد . سعی کنید چیزهایی که استفاده می کنید احساسات مختلف را برانگیزند ، می توانید از چیزهای بی ادبانه و آنچنانی که با رابطه ی جنسی ارتباط ضمنی دارند استفاده کنید . اجزای بدن خود را هم به کار گیرید .

۶- به فعالیت های معمولی روزانه تان جاذبه ی جنسی بدهید :

این کارها ممکن است رسیدگی به دخل و خرج ، کارهای خانه یا پختن شام باشد ، البته در مورد این آخری باید خیلی احتیاط کنید !

۷- به چیزهای مورد علاقه تان پیچ و تاب جنسی بدهید :

مثلاً قایم موشک آنچنانی بازی کنید . شیئی را جایی در خانه پنهان کنید و روی آن جزئیات عملی روابط جنسی را بنویسید که اگر همسرتان آن شیء را یافت برای او انجام خواهید داد .

موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *