شگفتانه جدید مدیرعامل برای بازنشستگان تامین اجتماعی

جلسه هفتگی طرح‌های بیست گانه تحول‌آفرین و توسعه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با موضوع بررسی طرح های پزشک خانواده، اصلاح ساختار درمان و رسیدگی به اسناد پزشکی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران مربوط به طرح های مذکور در محل بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جریان جلسه بررسی طرح‌های تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در شرایط امروز، کارها و خدمات جاری سازمان تأمین‌اجتماعی نباید بر روی زمین بماند؛ به ویژه طرح‌های بیست‌گانه تحولی باید در دستور کار باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه تسویه بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را در دستور کار داریم، گفت: پرداخت مبلغی از اسناد پزشکی رسیدگی شده مراکز دانشگاهی از طریق تسهیلات و بخش دیگر به واسطه تهاتر مالی اوراق گام انجام می‌شود.

وی افزود: با تامین منابع لازم، مطالبات رسیدگی شده داروخانه‌ها را تا پایان سال 1403 پرداخت و تسویه می‌کنیم و همچنین پرداخت دو ماه (آذر و دی1403) از مطالبات رسیدگی شده سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد را اجرایی خواهیم کرد.

سالاری همچنین در ادامه نشست و در راستای بررسی طرح پذیرش، رسیدگی و پرداخت الکترونیکی اسناد پزشکی گفت: در این طرح مراکز بستری ۱۰۰ درصد اسناد پزشکی را به‌صورت برخط ارسال می‌کنند و حدود ۶۰ درصد اسناد مراکز سرپایی نیز در این چارچوب دریافت می‌شود وی افزود: تا پایان شهریور نیز تمامی اقدامات مربوط به اسناد پزشکی الکترونیک مراکز طرف قرارداد اجرایی خواهد شد.

سازوکار پرداخت‌های مرتبط با با طرح پزشک خانواده، نظام ارجاع و حفاظت مالی بیمه‌شدگان برای سازمان تأمین‌اجتماعی بسیار مهم است.

وی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح، ارتقاء و بهبود سطح سلامت و درمان ‌و همچنین مدیریت هزینه‌های این حوزه است. ما در صورتی به پزشک خانواده پرداخت‌های مناسب خواهیم داشت که در چارچوب طرح پزشک خانواده، مدیریت هزینه اجرایی شود زیرا پزشک‌ خانواده باید برای تأمین‌اجتماعی ذخیره منابع داشته باشند تا از این طریق، توسعه و ارتقاء خدمات درمان این سازمان محقق شود.

سالاری گفت: در چارچوب پزشک خانواده، مدل ارجاع و مسیر حرکت بیمار در سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تفاوتی ندارد؛ این مهم باید مورد تایید هر دو طرف قرار گیرد.

در ادامه جلسه طرح‌های بیست‌گانه تحول‌آفرین و توسعه‌ای، جزئیاتی در ارتباط با بسترهای اجرایی طرح اصلاح ساختار درمان سازمان تأمین‌اجتماعی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در سطح تعدادی از شعب غرب و شرق تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات سازمان به مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، نحوه ارائه خدمات و عملکرد شعب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جریان بازدید از شعب 18 و 22 تأمین‌اجتماعی تهران، ارائه خدمات مختلف بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان را مورد بررسی قرار داد.

در جریان این بازدیدها که با همراهی جمعی از مدیران سازمان انجام شد؛ سالاری در گفت‌وگو با کارکنان و مراجعین حاضر در شعب مذکور، جزییات و چگونگی ارائه انواع خدمات سازمان را جویا شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از بخش‌های مختلف شعب بر لزوم خدمت‌رسانی بدون اختلال و توقف به مردم تاکید کرد.

سالاری در این بازدید، بر استمرار امور و ماموریت‌های سازمان و خدمت‌رسانی به ذینفعان و عموم مردم بدون هرگونه اختلال و توقف تاکید کرد.

 

منبع خبر: سرگرمی روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn