دسته‌ها
اخبار ورزشی

استقلال و پرسپولیس را با رعایت همه مصوبات قانونی واگذار می‌کنیم/ امیدوارم با تعاملی که با مجلس داریم به هم‌گرایی برسیم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

وزیر ورزش و جوانان درخصوص واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی اظهار داشت: حسابرسی‌های مختلف انجام شد و در جلسه با سازمان امور مالیاتی همه چیز را شفاف کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به رادیو ورزش گفت: قصد داریم امسال در اولین فرصت ممکن با رعایت همه مصوبات قانونی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار کنیم و مصمم هستیم این کار انجام شود.

وی ادامه داد: حسابرسی های مختلف انجام شد و در جلسه با سازمان امور مالیاتی همه چیز را شفاف کرده ایم، بخش عمده ای از بدهی های دو باشگاه را به شخص حقیقی و حقوقی پرداخت کرده ایم که توانستیم مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بگیریم.

وزیر ورزش با بیان اینکه به دنبال این هستیم با همگرایی و هماهنگی خوبی که با مجلس انجام داده و می‌دهیم اصلاحاتی در مصوبه قانون بودجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش این است بتوانیم بر اساس مصوبات دولت از طریق سازمان خصوصی سازی واگذاری را انجام بدهیم تا شخص حقیقی و حقوقی که می‌خواهد این دو باشگاه را بخرد بداند مسئولیت حل کردن مشکلات با خودش است و اختیار تصمیم گیری نیز برعهده او خواهد بود.

سلطانی فر افزود: اگر بخواهیم در قالب ۵۱% بلوکی و سهام ریز واگذاری را انجام دهیم در این صورت اگر بخواهیم هیئت مدیره تشکیل شود یا هر تصمیمی باشگاه بگیرد باید یک استادیوم چند ده هزار نفری را به کار بگیرید تا اعضای مجمع در آن حضور پیدا کنند یا این که از همه آنها وکالت بگیرید، این خیلی سخت است کسی بخواهد ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار سهامدار داشته باشد و مجمع تشکیل بدهد.

او در پایان گفت: گفتمان خوبی با مجلس داریم، آنها پذیرفتند کمک کنند تا به یک فرمول عملیاتی بینابین برسیم. خیلی امیدوار هستیم با تعاملی که با مجلس داریم سریع‌تر به هم‌گرایی برسیم و کار را انجام بدهیم.

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *