دسته‌ها
اخبار فرهنگی و هنری

دیدار کاروان «حفاظت از منافع ملت» با امام جمعه خرم‌آباد

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کاروان «حفاظت از منافع ملت» در جریان حضور در استان لرستان پس از شهر بروجرد وارد شهر خرم آباد شد و به دیدار با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد رفت و مطالبات مردم را از وی مطالبه کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده مسئول این کاروان در این دیدار به ارائه مطالبات جمع‌آوری شده و مشکلات استان در خصوص خرابی‌های ایجاد شده در شهرستان‌های مختلف در پی سیل، مشکلات مسکن مهر شهر بروجرد، تعطیلی کارخانه‌ها و نیمه تعطیل بودن کارخانه پارچه بافی، بحث اشتغال را خدمت امام جمعه پرداخت و خواستار پیگیری‌های وی برای رفع آن‌ها شد.

وی ادامه داد: مردم استان لرستان خواستار پاسخگویی هرچه بیشتر مسئولین استان در فضای نماز جمعه هستند.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این دیدار ضمن ابراز محبت و حمایت از فعالیت‌های مطالبه‌گری این کاروان اظهارداشت: مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و نیازهای مردم براساس بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ثبات و امنیت کشور باید حفظ شود، تصریح کرد: راه‌حل لازم برای حل مشکلات فعلی کشور، جایگزینی مدیران جوان و انقلابی در سطح کشور است. مجلس و دولت باید انقلابی شود تا مشکلات حل شود و بتوان براساس اقتصاد مقاومتی و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرد.

میرعمادی اضافه کرد: تمام کارهایی که در کشور انجام می‌شود باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری، امام و رهبر این مملکت هستند، باید ذیل فرمایشات ایشان باشد و به نوعی پشت سر ایشان حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد همچنین بر دقت در حرکات مطالبه‌گری بود به منظور جلوگیری از سوء استفاده دشمنان تأکید کردند.

براساس این گزارش، در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با حضور در جمع اعضای این کاروان به صورت صمیمانه، به پرسش و پاسخ با افراد پرداخت که اعضای کاروان محورهایی مانند پاسخگویی هرچه بیشتر مسئولین، شهرداری و فرمانداری و حضور بیشتر در کنار مردم، تلاش برای حذف حقوق‌های نجومی تأکید کردند.

همچنین اعضای این کاروان از مواضع انقلابی آیت‌الله میرعمادی تقدیر کردند و خواستار حضور رسانه‌ای بیشتر وی شدند تا سخنانش بیش از پیش در سطح استان منعکس شود. در زمینه تقسیم وظایف نیز خواستار ورود جوانان و بهره‌گیری از ایده‌های آنان شدند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فرهنگی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *