دسته‌ها
اخبار سیاسی

اصلاح‌طلبان مانع برنامه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه الزهرا شدند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

فاطمه دهقان عضو هیات عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) و مدیرمسئول نشریه صوتی آوا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: در روز ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در این دانشگاه ما در تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مانند سایر تشکل‌ها برنامه‌ای تدارک دیده بودیم و قرار بود در قسمتی از برنامه از نشریه صوتی «آوا» که به مناسبت ماه محرم آماده شده بود، رونمایی کنیم.

وی افزود: از آنجایی که این نشریه برای محرم آماده شده بود طبیعتا تدوین آن هم متناسب با محرم بود. در زمانی که ما در حال رونمایی از این نشریه صوتی بودیم اعضای یک تشکل اصلاح طلب در دانشگاه صدای اعتراض بلند کردند که چرا مداحی پخش می کنید؟ و اینکه در این نشریه از واژه های سیاسی علیه ما استفاده کرده اید! که این اقدام برای ما بسیار عجیب بود.

دهقان تصریح کرد: اینها فریاد آزادی بیان سر می دهند ولی حتی حاضر نیستند که یک تشکل دانشجویی یک نشریه صوتی در دانشگاه پخش کند. خدا را شکر که اینها خودشان خود را رسوا می کنند و زحمت این کار را از دوش ما برمی دارند. اینها که مدعی آزادی بیان هستند و شعار آزادی بیان می‌دهند خودشان معنی واقعی آن را متوجه نیستند و درست آن نفهمیده‌اند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: بنده به این افراد پیشنهاد می کنم ابتدا تفاوت مداحی و نشریه صوتی را بفهمند بعد معترض شوند. آنهایی که مدعی هستند نشریه صوتی مانع تبلیغاتشان می‌شود در ابتدا خودشان اخلاق را رعایت کنند و باعث اختلال در کار تشکل های دیگر نشوند بعد مدعی باشند.

وی تصریح کرد: اینها قانون را زیرپا می گذارند و تصاویر سران فتنه را در غرفه شان می گذارند و در نشریاتشان از این تصاویر استفاده می کنند، مچ بند سبز می بندند و فریاد آزادی سر می دهند ولی مفهوم آزادی را هم نمی‌دانند.

مدیر مسئول نشریه صوتی آوا گفت: ما هر چند می دانیم که شیوه تاسیس و فعالیت حامیان فتنه در دانشگاه الزهرا از کجا آب می خورد ولی لازم است به عنوان مدیر مسئول نشریه صوتی آوا به اینها و سردمدارانشان در داخل و خارج دانشگاه اعلام می کنیم حداقل خودتان، آبروی خود را حفظ کنند و اگر بار دیگر شاهد موارد این چنینی باشیم به صورت قانونی درصدد بازخواست این افراد برخواهیم آمد.

وی گفت: دانشجویان و علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل کامل نشریه صوتی آوا به پیام رسان‌های ما دربله و سروش به آدرس jadalzahra@ مراجعه کنند و آن را گوش کنند و ببینید آیا چیز خلافی در آن ذکر شده که برخی اینگونه اعتراض می کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار سیاسی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *