دسته‌ها
دانستنی های سفر

اینترنت بیسیم کجاها پیدا می شه؟

خیلی وقته که دیگه اینترنت، تبدیل به بخش مهمی از زندگی همه ما شده، به شکلی که نمیتونیم مدت زیادی رو بدون اینترنت در شهر های غریب بگذرونیم

internet

رسانه ۷ خیلی وقته که دیگه اینترنت، تبدیل به بخش مهمی از زندگی همه ما شده، به شکلی که نمیتونیم مدت زیادی رو بدون اینترنت در شهر های غریب بگذرونیم. این موضوع به تنهایی یکی از مشکلاتی هست که در سفر ها بهش بر می خوریم و اگه وجود اینترنت روی شغل و منبع درآمدمون هم تاثیر بگذاره، دیگه بدتر! داشتن اینترنت باعث می شه حتی  اگر در سفر هم هستید، بتونید در جریان اتفاقات و ماجراها قرار بگیرید. حالا کجا می شه اینترنت پیدا کرد؟

همونطور که گفتیم، خیلی از افراد هستند که شیوه ی تحصیل و یا کار آنلاین رو برای زندگیشون انتخاب کردن و از آزادی عملی که دارن، برای مسافرت رفتن استفاده می کنند. اگه شما هم جزو این افراد هستید، برای اینکه در سفر ها به مشکل بی اینترنتی بر نخورید، چند تا پیشنهاد داریم.

wifi

۱- هتل هایی رو انتخاب کنید که اینترنت بیسیم دارند. می تونید یکی از ملاک های انتخاب هتل رو، اینترنت قرار بدید.

۲- در مورد امکانات مقصد تحقیق کنید. اگر به کشور دیگه ای سفر می کنید بد نیست که لیستی که جاهایی که اینترنت بیسیم دارند رو تهیه کنید. مثلا مک دونالد و استارباکس از جاهایی هستن که به شما امکان استفاده از اینترنت نامحدود رو می دن.

۳- مکان های عمومی. کتابخونه ها، فرودگاه ها و بازار های بزرگ معمولا اینترنت خوبی دارن و می تونید به طور رایگان استفاده کنید.

۴- کافی شاپ ها و رستوران ها. یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از اینترنت، کافی شاپ ها هستن. جایی که می تونید چند ساعت بشینید، با خیال راحت قهوه بخورید و به کارهاتون برسید.

۵- استفاده از سرویس های آنلاین. اپلیکیشن های مختلفی هستن که به شما در پیدا کردن اینترنت رایگان کمک می کنن. مثلا wefi یکی از این سرویس هاست که علاوه بر انتخاب شبکه بیسیم مناسب، نزدیک ترین اینترنت رو هم روی نقشه به شما نشون می ده. البته در حال حاضر این سرویس برای کشور های محدودی فعاله.

۶- اینترنت وایمکس ایرانسل و مبین نت. تکنولوژی توی این سالهای اخیر کاری کرده که می تونید با یک دستگاه کوچیک توی جیبتون همه جا اینترنت داشته باشید. تقریبا هر جایی که سیم کارت موبایل شما آنت داشته باشه، این مودم های جیبی هم میتونن کار کنن. پس می تونید با در نظر گرفتن مقصد، یکی از این مودم های جیبی روتهیه کنید.

۷- استفاده از موبایل برای اینترنت. موبایل های جدید، اکثرا امکان اتصال به کامپیوتر برای انتقال اینترنت رو دارن که بهش Tether گفته می شه. می تونید به خریدن یک بسته اینترنت ۱۰ هزار تومانی یک ماه اینترنت داشته باشید و همه جا ازش استفاده کنید.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *