دسته‌ها
دانستنی های سفر

رعایت این ۱۰ مورد در بستن کیف ، سفرتون رو راحت تر می کنه

داشتن یک کیف کوچک و سبک اولین چیزیه که می تونه سفرتون رو دلچسب تر کنه،

رسانه ۷ اگه یه کم دقت کنید، می بینید که هر دفعه که به مسافرت رفتین و برگشتین، وسایلی  رو از کیفتون در آوردین که هیچ استفاده ای نداشتن و یا استفاده ازشون از روی عادت بوده که تاثیری در کیفیت سفرتون نداشته. بهتر نیست که بعضی از این وسایل رو قبل از سفر از کیفتون در بیارید و با کیف کوچکتر و راحت تر سفر رو شروع کنید؟

داشتن یک کیف کوچک و سبک اولین چیزیه که می تونه سفرتون رو دلچسب تر کنه، پس شاید بد نباشه بعضی از وسایلمون که نبودشون مشکلی ایجاد نمی کنه رو از لست وسایلمون خط بزنیم .

۱- شامپو 

DSCN0836

وقتی دارید چمدونتون رو می بندین شاید بردن شامپو و وسایل شوینده به نظر کار عاقلانه ای بیاد چون کوچیکن، ولی در واقع وزن زیادی رو به چمدونتون اضافه می کنن. همه ی هتل ها و حتی مسافر خونه ها شامپو های کوچک مسافرتی در اختیارتون می ذارن و اگر هتل نمی رید، در اولین فروشگاهی که ببینید می تونید این شوینده ها رو تهیه کنید. پس بهتره این وزن زیادی رو از کیفتون در بیارین.

۲- لباس مناسب برای هر موقعیت 

tmg-slideshow_xl

خیلی کم پبش میاد که وسط سفرتون لازم بشه لباس رسمی بپوشید و یا با لباس های خاصی به جایی دعوت بشید، این فکر که شاید لازم بشه رو از خودتون دور کنید، ۴ تا شلوار و ۵ تا تی شرت و ۷ جفت لباس زیر چیزی نیست که خیال شما رو از اتفاقات سفر راحت کنه. کمترین حجم لباس رو با خودتون ببرید .

۳- گجت ها 

tmg-slideshow_xl (1)

بار ها پیش اومده مسافر هایی رو دیدیم که دستشون یک جی پی اس بوده، بند دوربین دیجیتال به گردنشون، کیف تبلت روی شونشون، پایه دوربین از تو کوله زده بیرون، و  دارن با PSP بازی می کنن. مسافرت کردن وقت خوبی برای تست همه وسایل و گجت ها تون نیست. یک گوشی موبایل می تونه کارایی همه این دستگاه ها رو داشته باشه و خطر از دست دادنش هم خیلی کمتره.

۴- کتاب راهنمای سفر 

tmg-slideshow_xl (2)

وسط این همه تکنولوژی و اینترنت و اطلاعاتی که می تونید توی گوشی موبایلتون داشته باشید، یک کتاب ۲۰۰ -۳۰۰ صفحه ای راهنمای سفر جایی نداره. این رو هم از توی کیف در بیارین .

۵- وسایل ورزشی 

tmg-slideshow_xl (3)

دارید به سفر ورزشی می رید؟ وسایل ورزشیتون رو باید با خودتون ببرید. در غیر این صورت بردن راکت بدمینتون و توپ والیبال و فوتبال چیزی نیست که لذت سفر شما رو بیشتر کنه. مقصدی که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی جاذبه داشته باشه که به فکر این تفریحات ساده نیفتین.

۶- ضد آفتاب

tmg-slideshow_xl (4)

اطلاعات عمومی : شهر سکونت شما تنها شهری نیست که ضد آفتاب داره.

۷: حوله 

tmg-slideshow_xl (5)

حوله در هر سفری واجبه، ولی برای اینکه بتونید این حجم زیاد رو هم از کیفتون در بیارین، حوله های مسافرتی رو بهتون پیشنهاد می کنیم. اگر هم قراره برین هتل، حوله های هتل هم هستن .

۸- وسایل با ارزش

Travel-gadgets

می دونید چطور می شه لذت یک سفر خوب رو از بین برد؟ وقتی وسایل با ارزشتون رو با خودتون به سفر ببرید. شما دارید به سفر می رید تا از طبیعت و جاذبه های دیگه دیدن کنید. اگر عکاس و بلاگر نیستید، بردن لپتاپ و دوربین عکاسی خیلی حرفه ای به کارتون نمیاد. باز هم اشاره می کنیم به اینکه گوشی های موبایل امروزی همه نیاز هاتون رو برآورده می کنن.

۹- بیشتر از یک کتاب 

tmg-slideshow_xl (6)

اگر سفرتون خیلی طولانی هست و قصد دارید به سفر های زیادی برید، خریدن یک دستگاه کتابخون و یا تبلت ارزش داره.

۱۰- هر چیزی که با این عنوان توی کیفتون میذارید “اگه فلان اتفاق افتاد چی؟ ” 

dsc05139

خودتون می دونید که مقصدتون کجاست، پس تصور اینکه شاید توی کویر یا دریا گیر کنید کمکی به شما نمی کنه جز اینکه نگرانی شما رو زیاد می کنه.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *