دسته‌ها
ویژه زناشویی

مردانی که بلد نیستند زنان را تحریک کنند. ۲

با استفاده از این دو تکنیک ساده ” پیش نوازی توسط مرد” و ارائه ” بازخوردهای مثبت و روشن توسط زن به پیش نوازی های مرد” ، لذت رابطه جنسی تان را دو چندان کنید

مردان نیازمند بازخوردهای مثبت همسرشان هستند
رسانه ۷  در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند، لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است. در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می آید یا نه؟ و… به کارشان ادامه دهند.

مثلا، اگر علیرغم مدت زمان طولانی تحریک، زن هنوز به ارگاسم نرسیده و خواهان ادامه تحریک از جانب مرد نیز است می تواند این چنین به همسرش بازخورد دهد که:
– “متمایلم مرا بدین صورتی که الان لمس می کنی، لمسم کنی، من آن را خیلی دوست دارم”.
– “می دانم این کار وقت زیادی از تو می گیرد ولی این کار واقعا احساس خوشایندی به من می دهد”.
– ” خیلی لذت بخش است ، من نمی خواهم این کار راقطع کنی”.

اگر مرد در حال لمس نقطه ای از بدن زن است که زن از تحریک آن بخش، آرامش می گیرد و در عین حال تحریک بیشتر و دقیق تر آن نقطه، دقیقا همان چیزی است که زن به آن نیاز دارد و خواهان آن است بهتر است زن بازخوردی به همسرش بدهد چرا که ممکن است مرد متوجه حس درونی همسرش نشود و از ادامه کارش هراسان باشد (مثلااحساس کند اتفاقی نیفتاده و زن به ارگاسم نرسیده و تغییری ایجاد نشده است) .

در چنین حالتی، زن می تواند با اظهار نظرهایی این چنین همسرش را کمک کند:
– “این حرکت تو را دوست دارم، چقدر آرام بخش است “!
-“این حرکت را ادامه بده، دوستش دارم، دقیقا همانی است که من به آن احتیاج دارم”.
– “این کار تو مرا ساکت و آرام می کند، با این کار من احساس آرامش و رهایی بیشتری می کنم”.
با استفاده از این دو تکنیک ساده ” پیش نوازی توسط مرد” و ارائه ” بازخوردهای مثبت و روشن توسط زن به پیش نوازی های مرد” ، لذت رابطه جنسی تان را دو چندان کنید و از تنوع آن نهایت استفاده را ببرید.

تبیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *