دسته‌ها
اخبار جامعه

آماده‌باش بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس برای ارائه خدمات‌ به زائران اربعین

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

گروه جامعه ــ رییس پلیس کشور با اشاره به پیش‌بینی افزایش زوار اربعین، اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در راستای خدمات‌دهی به زائران، در آماده باش کامل ایفای نقش خواهند کرد و با اجرای طرح‌های جدید، رویکرد تسهیل تردد زوار و خدمات‌دهی شایسته به آنان را دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایکنا، به نقل از سایت پلیس؛ سردار حسین اشتری، رییس پلیس کشور، در جلسه قرارگاه اربعین حسینی‌(ع) ناجا، اظهار کرد: ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین‌(ع) را تسلیت می‌گویم و هفته دفاع مقدس را نیز گرامی می‌داریم و خداوند را هزاران بار بابت اینکه توفیق خدمت‌گذاری به زائران اربعین را روزی‌امان کرده است، شکر می‌گوییم.

وی با تقدیر از زحمات همه خادمان حسینی، افزود: پس از پایان مراسم معنوی اربعین سال گذشته، بلافاصله جلسات هماهنگی برای برگزاری مراسم اربعین امسال برگزار و پیگیری شد؛ به لطف خداوند شاهد برگزاری سیزدهمین جلسه قرارگاه مرکزی اربعین حسینی ناجا در ستاد فرماندهی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تأمین امنیت زوار اربعین و تسهیل در تردد آنان از اولویت‌های جدی ناجا در این مأموریت است، ادامه داد: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را در راستای برگزاری کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی پیش‌بینی کرده است و در این مأموریت با تمام توان به میدان می‌آید.

سردار اشتری با اشاره به پیش‌بینی افزایش زوار اربعین، بیان کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در راستای خدمات‌دهی به زائران، در آماده باش کامل ایفای نقش خواهند کرد و با اجرای طرح‌های جدید، رویکرد تسهیل تردد زوار و خدمات دهی شایسته به آنان را دنبال می‌کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده‌تر از گذشته به زوار اربعین خدمت خواهد کرد، گفت: همه ما باید توفیق خدمت‌گذاری به زوار آقا اباعبدالله الحسین‌(ع) را قدر و برکت بدانیم.

در این جلسه مصوبات نهایی توسط سردار ‌حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به رؤسای پلیس‌های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و معاونت‌های مختلف ناجا ابلاغ شد؛ همچنین رؤسای پلیس‌های تخصصی، فرماندهان مرزبانی و یگان ویژه ناجا و فرماندهان انتظامی استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای خدمات‌دهی به زوار اربعین، ارائه کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار اجتماعی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *