دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تکنولوژی برای زندگی بهتر

چیزی که ما سعی می کنیم بهش برسیم، اینه که طبیعت دوست خیلی نزدیکمونه، اما تکنولوژی دشمن نیست.

1

رسانه ۷ زندگی کردن با طبیعت و حس آمیخته شدن با صدای همه ی موجودات جهان خیلی خوبه و انرژی مضاعفی به آدم میده که هیچ کجای دیگه نمیشه پیدا کرد. تیم گردالی سعی می کنه این حس رو راحت تر و سریع تر به شما گردالی دوست های همراهمون انتقال بده. اما چیزی که برای این انتقال بین ما پل درست کرده، تکنولوژیه. شاید اگه تکنولوژی نبود، ما اینقدر راحت نمیتونستیم گوشه به گوشه ی جهان رو ببینیم و مثلا از شیوه ی زندگی حیوانات عجیب و غریب در دورترین نقطه های این کره دوست داشتنی خبر دار بشیم. چیزی که ما  سعی می کنیم بهش برسیم، اینه که طبیعت دوست خیلی نزدیکمونه، اما تکنولوژی دشمن نیست.
اگه قبول داشته باشیم که طبیعت خودش رو با شرایط اطرافش تطبیق میده و هر سنگی اگه یه رودخونه جلوش سبز بشه، کمی راه برای عبور آب باز می کنه، ما هم باید بتونیم با دنیای اطرافمون خودمون رو تطبیق بدیم. اینها به این معنی نیست که توی یه مهمونی، هر کسی سرش توی گجت الکترونیکی خودش باشه، نه. این یعنی از تکنولوژی های روز اطلاع داریم و ازشون برای یادگرفتن سریع تر و راحت تر، و اطلاع رسانی بهتر استفاده می کنیم. اینترنت منبع بدون انتهای اطلاعات و دنیایی از تجارب دیگرانه. اگه شما الان این مطلب رو دارید میخونید، یعنی دسترسی به اینترنت دارید و از اصول اولیه ی استفاده کردن ازش آشنایی دارید. چقدر از تکنولوژی برای بهتر کردن سطح زندگیتون استفاده می کنید؟
شاید از اول ندونید که از دنیای حیرت انگیز دیجیتال چه بهره هایی میشه برد. اما کم کم که باهاش آشناتر میشید، هر روز خودتون رو بی نیاز تر از قبل پیدا می کنید. از منابع آموزشی اینترنتی برای یادگیری رایگان استفاده کنید. کافیه سوالی که توی ذهنتون هست رو به هر زبونی که بلد هستین در یک موتور جستجو وارد کنید. دوره های اینترنتی رایگان تا دلتون بخواد در هر زمینه ای وجود داره و کافیه فقط عزم و اراده داشته باشید. با اینترنت و گشت و گذار در سایت های مختلف میتونید به هزار نقطه ی جهان سفر مجازی داشته باشید و از تجربیات ارزشمند دیگران در راحت ترین شکل ممکن برخوردار بشید.
شبکه های اجتماعی بهترین راه برای اطلاع رسانی هستند. به راحت ترین شکل ممکن میشه یه مطلب مفید و به دردبخور رو به دوستانتون نشون بدین و برای اتفاقات آینده برنامه ریزی کنید. تکنولوژی اگه به شیوه ی درست استفاده بشه، میتونه رهایی بخش باشه. از اینهمه پیشرفت و علم جدید به نفع خودتون استفاده کنید و به روند رشد زندگیتون سرعت ببخشید. یه ذهن آگاه و سالم همیشه میتونه نیازهای ضروری رو از کارهای بیهوده تشخیص بده. شما هم از تکنولوژی برای زندگی بهتر استفاده کنید.

منبع: گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *