دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نذار زمستون خونه نشین ات کنه…

زمستون اگه سرما و برف داره، یه نعمت محسوب میشه که امکان انجام دادن خیلی از فعالیت های خاص و پر هیجان رو امکان پذیر می کنه.

1

رسانه ۷ هوا سرد شده، درست. بارون و برف اومده درست. لباسهای زمستونی خیلی گرون تر از لباس های تابستونی اند، درست. اما همه ی اینها دلیل نمیشه به خاطر سرما و رسیدن زمستون از بیرون رفتن هامون کم کنیم. یه نگاه سریع به چند سال گذشته تون بندازید. دقت کردید که توی فصل زمستون آدم چقدر خونه نشین میشه و از تنبلی و ترس از اینکه نکنه یه کم باد و سرما بهش بخوره، حاضر میشه از یه عالمه کار هیجان انگیزی که توی این فصل میشه انجام داد عقب بمونه.

شاید مخالف این حرف باشید و فکر کنید شما از اون دسته کسانی نیستید که به خاطر سرما از بیرون رفتن هاتون بزنید. این خیلی خوبه، اما باید توجه داشته باشیم که تنها کاری که در زمستون میشه برای تفریح و دور هم جمع شدن انجام داد، کافه نشینی و پاساژ گردی نیست. درسته که آدم دوست داره توی محیط گرم وقتش رو بگذرونه، اما در عین حال میشه با پوشیدن لباس مناسب و آمادگی کامل، به دل سرما و طبیعت رفت و از لحظاتی که اونجا سپری میشه نهایت لذت رو برد.

زمستون اگه سرما و برف داره، یه نعمت محسوب میشه که امکان انجام دادن خیلی از فعالیت های خاص و پر هیجان رو امکان پذیر می کنه. این زمستون سعی کنید کمی فعال تر باشید و به جای بی تحرک نشستن در خونه یا حتی کافه های اطراف شهر، یه ورزش هیجان انگیز زمستونی رو امتحان کنید. امتحان کردن اسکی و اسنوبرد فقط تا چند ماه دیگه امکان پذیره. پیست های اسکیت روی یخ خیلی وقته که سرتاسر کشور راه اندازی شده. وقتشه که کمی هیجان به زمستون های ابری و دلگیر وارد کنید.

حتی اگه میخواید از لحاظ اقتصادی صرفه جویی کنید، میتونی یه عالمه فعالیت دیگه که توی سرما و برف میشه انجام داد رو امتحان کنید. برف بازی با دوست ها، بازی کردن هاکی روی یخ، درست کردن قلعه های برفی، لیز خوردن با تیوب و سورتمه… اینها همه فعالیت هاییه که نیاز به هزینه ی خاصی نداره و کافیه یک روز انرژی و وقتتون رو برای انجام دادنشون بگذارید.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *