دسته‌ها
اخبار فرهنگی و هنری

تقدیر از ۱۳ اثر در کنگره شعر اربعین/ رونمایی از آلبوم صوتی «موکب کلمات» در اختتامیه

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

هادی جانفدا دبیر اجرایی کنگره ملی شعر اربعین «موکب کلمات» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: کنگره امسال در دوبخش شعر و نوحه برگزار شد و علاقه‌مندان تا دهم شهریورماه مصادف با اول محرم فرصت داشتند، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتشار کتاب کنگره با ۱۰۰ شعر برگزیده

وی اضافه کرد: در مجموع ۳۰۰ شعر و ۱۰۰ نوحه به دبیرخانه کنگره ارسال شد. در بخش شعر پس از ۴ مرحله داوری، آثار ۱۰۰ شاعر برای انتشار در کتاب کنگره انتخاب شد که در روزهای آتی منتشر می‌شود و در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

تولید آلبوم صوتی «موکب کلمات» با صدای بهروز رضوی

جانفدا گفت: آلبوم صوتی «موکب کلمات» نیز با صدای بهروز رضوی براساس آثار رسیده منتشر شده است که در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

برگزاری اختتامیه در ۴ مهرماه

دبیر اجرایی کنگره ملی شعر اربعین با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این کنگره روز پنجشنبه ۴ مهرماه در سالن اجتماعات آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد برگزار خواهدشد، تصریح کرد: در این مراسم مهمانان ویژه‌ای همچون محمدعلی مجاهدی، سید رضا مؤید، محمود اکبرزاده، جواد حیدری و … حضور خواهند دشات و اجرای مراسم نیز برعهده شهرام شکیبا خواهد بود.

جایزه ویژه هیأت داوران در بخش نوحه

وی افزود: در مراسم اختتامیه در بخش شعر از ۹ نفر و در بخش نوحه از ۳ نفر تقدیر خواهد شد و یک نفر در بخش نوحه نیز جایزه ویژه هیأت داوران را دریافت خواهد کرد.

جانفدا افزود: کیفیت آثار ارسالی در دو بخش شعر و نوحه بسیار بالا بود که به همین دلیل هیأت داوران در بخش شعر ۹ نفر را مورد تقدیر قرار داد و ۱۰۰ اثر را برای کتاب کنگره انتخاب کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فرهنگی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *