دسته‌ها
اخبار اقتصادی و بازرگانی

فارس من| تمام کارگران بازداشت شده هپکوآزاد شدند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کررده بود.

وی در این باره گفت: استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران هم‌فکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند.

به گفته یاوری، مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی سازی باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از بانک ملی اقدام و مطالبات حقوقی کارگران هپکو را با اولویت پرداخت و برنامه کار و تولید را ارائه نماید.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی، مستمراً پرداخت به موقع مطالبات کارگران که جزء دیون ممتازه است را به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاههای اقتصادی یادآوری می‌نماید.

وی در پایان گفت: بهترین اقدام موثر برای تولید در شرکت تولیدی و صنعتی هپکو عملیاتی و اجرایی نمودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدات است.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «هپکو مظلوم را یاری کنید»، خواستار پیگیری موضوع از مسئولان مربوطه شدند.

انتهای پیام/ب

آخرین اخبار اقتصاد را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *