دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

من یه آدم قوی و مستقل هستم

یه آدم قوی و مستقل همیشه وجهه بهتری پیش بقیه داره و مهم تر از همه اینه که خودش از خودش راضیه.

مستقل

رسانه ۷ اینجا ، ما اعتقاد داریم هر کسی باید بتونه نیازهای مهم زندگیش رو خودش رفع کنه. یه آدم قوی و مستقل همیشه وجهه بهتری پیش بقیه داره و مهم تر از همه اینه که خودش از خودش راضیه. برای اینکه به این استقلال برسیم، باید بدونیم که قرار نیست هر موقع که مشکلی برامون پیش اومد، تلفن رو دستمون بگیریم و به یه دوست و آشنا خبر بدیم. این مشکل میتونه مشکل فیزیکی و حتی فکری باشه.
مثلا تصور کنید وسط یه ترافیک شلوغ، ماشینتون خاموش شده و استارت نمیخوره. شما هم که چیزی از ماشین و تعمیراتش سر در نمیارید، پس همونطور کنار ماشین وایمیستید تا کسی که بهش تلفن کردید، یا یه آدم دل رحم از راه برسه و ماشینتون رو راه بندازه. حالا تصور کنید این مشکل توی جاده در راه مسافرت میان شهری اتفاق بیفته. اون موقع چی کار می کنید؟
اینکه آدم سعی بکنه چیزهایی رو که زندگیش رو بدون مشکل تر و نیازش رو به بقیه کمتر می کنه یاد بگیره، یه مرحله از رشد حساب میشه. عوض کردن لامپ سوخته کاری نیست که مختص به آقایون باشه و هر کسی میتونه با یه چهارپایه انجامش بده. دوختن دکمه های افتاده ی یه لباس یا چک کردن روغن موتور، همه به راحتی و فقط یک بار امتحان کردن یاد گرفته میشن. تا کی باید برای رفع مشکلات کوچک زندگی از این و اون کمک بگیریم؟

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *