دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

هر تجربه سفر ، مثل یه زندگی جدیده

همه ما سفر کردن رو به چشم فرصتی برای خستگی در کردن از کار و درس می بینیم.

سفر

 بسیار سفر باید تا… لازمه بقیه اش رو بگم؟ همه ما سفر کردن رو به چشم فرصتی برای خستگی در کردن از کار و درس می بینیم. سعی می کنیم از تعطیلات استفاده کنیم و با خانواده و دوست ها به قصد تازه کردن هوا از محل سکونت دائمی مون دور بشیم. این اتفاق خیلی بیشتر میفته اگه اهمیت سفر کردن رو درک کرده باشیم. شما چقدر حاضرید برای رفتن به یه شهر یا کشور جدید به خودتون سختی بدین؟
سفر کردن علاوه بر اینکه حال آدم رو خوب می کنه و انرژی خوبی برای برگشت به روال عادی زندگی تامین می کنه، میتونه به عنوان یه سرعت دهنده به بخش تجربه ها و اونچه که از زندی یاد میگیریم هم به حساب بیاد. شما وقتی به یه منطقه جدید سفر می کنید، بینشتون نسبت به جهان بیشتر میشه و دنیا رو از نگاه کلی تری میبینید. علاوه بر اینها یاد میگیرید چطور با مردم مختلف باید رفتار کرد و راه حلی برای کنار اومدن با هر گونه شرایط سختی پیدا می کنید.
از ما می پرسید؟ زیاد سفر برید! منظور از این حرف این نیست که صبر کنید تا وقتی که میلیاردر شدین و هر ماه سفر رفتن براتون مثل آب خوردنه. همین الان، با هر شریطی که دارید. حتی اگر شده برای رفتن به سفر پول قرض کنید! اگر کسی بهتون تعارف می کنه که همسفرش بشید و میدونید همسفر خوبیه، سعی کنید مرخصی بگیرید یا هر کاری که لازمه برای رفتن انجام بدین رو رسیدگی کنید.برای خودتون برنامه های سفر کوتاه مدت بریزید و به جاهای جدید سر بزنید. یه زندگی ماجراجویانه، همیشه جذاب تر از یه رون کسالت آور و تکراریه.
شاید اگه همینطور دست روی دست بگذارید و منتظر بشینید، هیچوقت شرایط اون سفر رویایی که منتظرش هستید فراهم نشه. پس خودتون دست به کار شید و فرصت های زندگیتون رو به وجود بیارید.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *